تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به ظرفیت های داخلی از اصول اساسی اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توجه به ظرفیت های داخلی از اصول اساسی اقتصاد مقاومتی است سقز- ایرنا- فرماندار سقزبا تاکید بر اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید در دستور کار ادارات قرار گیرد، توجه به ظرفیت های داخلی را از اصول اساسی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر فخری روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سقز افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگوی جهانی برای ایران اسلامی، اقتدار و افتخار ملی به ارمغان خواهد آورد.
وی با بیان اینکه مدیریت جهادی به عنوان الگوی مدیریتی برآمده از بطن انقلاب اسلامی که مبتنی بر ارزش ها و آرمان های ایرانی - اسلامی از یکسو و پیوند با علم و دانش از سوی دیگر است خطاب به مسوولان ادارات گفت: کارها و امور با روحیه جهادی، زودتر به نتیجه خواهد رسید.
به گفته وی هم اکنون نباید به دنبال ظرفیت سازی بود زیرا این موضوع زمانبر است بلکه باید از ظرفیت های داخلی جهت سرمایه گذاری و اشتغال استفاده بهینه کرد.
فخری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان سقز در ابعاد مختلف اظهار کرد: توجه به کشاورزی دانش بنیان و علمی، سرمایه گذاری در توسعه و ارتقای نیروی انسانی، کارآفرینی مدیران و مهارت آموزی جوانان باید به صورت جدی مورد توجه باشد.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی سقز افزود: در توسعه کشاورزی، عوامل زیر ساختی از جمله پایداری منابع آب و خاک، نظام های بهره برداری، سیاست های حمایتی و سرمایه گذاری نقش بسیار مهم و اساسی دارد که تاسیس صندوق تسهیلات حمایت از توسعه سرمایه گذاری در این راستا امر مهمی است.
رییس شورای اداری سقز در ادامه اتمام پروژه های نیمه تمام و تلاش جهت جذب سرمایه گذار در راستای ایجاد اشتغال را دو اولویت مهم شهرستان عنوان کرد و گفت: ساماندهی معادن و دعوت از سرمایه گذاران برای راه اندازی کارخانه های کنسانتره جهت رونق اقتصاد و اشتغالزایی از اقدامات انجام شده در این مسیر بوده است.
وی مهمترین دغدغه مسوولان را سرمایه گذاری و اشتغال برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت های مناسب شهرستان لازم است که سرمایه جذب، تولید انجام و اشتغال ایجاد شود.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلای نیز در این نشست دعوت از سرمایه گذاران، راه اندازی دوباره دخانیات، تلاش و پیگیری جهت ایجاد بازارچه موقت مرزی در بخش سرشیو، فعال شدن پروژه کنار گذر و تلاش برای جذب سرمایه گذار برای معادن شهرستان را از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان عنوان کرد.
محسن بیگلری همچنین خواستار توجه به زیباسازی و ساماندهی ورودی شهر صاحب و تلاش مسوولان و بانک ها برای حمایت از سرمایه گذاران شد.
معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان سقز نیز در این جلسه گزارشی از جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در خصوص توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در سال 93 ارائه داد.
صابر زارعی با اعلام اینکه اعتبار در نظرگرفته شده برای سال جاری استان 156 میلیارد تومان است سهم شهرستان سقز از این میزان را 19 و نیم میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اولویت هزینه کرد این میزان اعتبار با پروژه های نیمه تمام و طرح هایی است که بیشترین بهره را برای خدمات رسانی به مردم داشته باشد.
وی از مدیران شهرستان خواست در راستای توسعه هر چه بیشتر شهرستان پیشنهادات لازم برای برنامه ششم توسعه را ارائه و از ادارات کل سهم واقعی تخصیص شهرستان را طلب کنند.
در ادامه این جلسه، بهزاد یزدانی، ابراهیمی، عثمان افتخاری و دکتر ستاره به ترتیب به عنوان روسای جدید اتاق اصناف، صندوق مهر امام رضا(ع)، منابع طبیعی و پزشک قانونی شهرستان معرفی و از خدمات مدیران قبلی تقدیر شد.ک/2
7348/533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن