تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819909723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه یارانه مراکز بهزیستی ایلام 20 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرانه یارانه مراکز بهزیستی ایلام 20 درصد افزایش یافت ایلام- ایرنا- معاون توانبخشی بهزیستی ایلام از افزایش 20 درصدی سرانه یارانه مراکز توانبخشی بهزیستی این استان در سال جاری خبر داد.


«زهرا نادری» روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اقدام با هدف تکمیل بسته خدمتی و ارتقا کیفیت خدمات در مراکز غیر دولتی حوزه توانبخشی به استناد به ماده 10 قانون جامع حمایت از حقوق توانخواهان انجام گرفته است.
وی ادامه داد: کمک هزینه یارانه پرداختی بهزیستی به مراکز غیر دولتی، روزانه و شبانه روزی بابت نگهداری و خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه آموزی توانخواهان بر این اساس تا 20 درصد افزایش و از ابتدای سال جاری تامین اعتبار شده است.
معاون بهزیستی ایلام یادآور شد: یارانه مراکز با احتساب این درصد روزانه از یک میلیون و 550 هزار ریال به ازای هر نفر در ماه به یک میلیون و 970 هزار ریال و یارانه نگهداری، مراقبت و توانبخشی هر نفر در مراکز شبانه روزی نیز از دو میلیون و 550 هزار ریال به سه میلیون و 100 هزار ریال افزایش یافته است.
نادری همچنین یارانه نگهداری توانخواهان در خانواده ها را از یک میلیون و 680 هزار ریال به یک میلیون و 860 هزار ریال و ارایه خدمات توانبخشی در منزل را به ازای هر نفر از 720 هزار ریال به 820 هزار ریال عنوان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به بالا بودن نرخ تورم و وضعیت خاص استان و از طرفی پایین بودن میزان مشارکت های مردمی و نبود مشارکت خانواده های توانخواهان در مراقبت و توانبخشی این قشر در مراکز روزانه و شبانه روزی افزایش یارانه مراکز غیر دولتی موجب توسعه ، تجهیز و ارتقا کیفیت خدمات آنها در استانهای محروم شود.
31 مرکز روزانه، شبانه روزی و خدمات در منزل در ایلام در حوزه توانبخشی مشغول ارایه خدمات مراقبتی، توانبخشی، آموزش و حرفه آموزی به هزار و 160 توانخواه، سالمند و بیمار روانی بوده که معادل 12 درصد مجموع 11 هزار معلول این استان است. ک/3
7171/540

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن