تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح خادمان افتخاری در مساجد اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح خادمان افتخاری در مساجد اجرا می شود اردبیل- ایرنا- مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از اجرای طرح خادمان افتخاری در مساجد استان خبر داد.


نادرسقا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با هدف استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود در مساجد اجرا می شود.
وی افزود: با اجرای این طرح مساجد به صورت 24 ساعته باز بوده و هر روز یک نفر از خادمان افتخاری به امور بهداشت و نظافت و نیز باز بودن آن رسیدگی می کند.
وی یکی از مهمترین وظایف مومنین نسبت به مسجد را تطهیر و نظافت آن دانست واظهار کرد: اگرچه برخی از مومنین برای اقامه نماز به مسجد می آیند ولی باید توجه داشت که نمازگزاران وظایف دیگری نیز در قبال مسجد دارند که یکی از این مسوولیت ها، تطهیر و غبارروبی مسجد است.
سقا ، از پیشنهاد این طرح به صورت استانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: از آنجایی که بسته بودن مساجد در اکثر اوقات شبانه روز و باز بودن تنها در ساعات شرعی زیبنده جامعه اسلامی نیست، این طرح پیشنهاد شده که امیدواریم به مرحله اجرا برسد.
او در ادامه بیان کرد: در صورت جذب اعتبار به جز برگزاری نمایشگاه توانمندی های کانون های مساجد استان، نمایشگاه توانمندی های بانوان استان نیز با همکاری دستگاه های اجرایی برگزار می شود.
او تشکیل بانک اطلاعاتی کارآفرینی و اشتغال زایی کانون های فرهنگی هنری استان را یادآور شد و افزود: برگزاری دوره های مشاوره و ارایه مدل ها و نمونه های شغلی از جمله فعالیت های دبیرخانه کانون های مساجد استان است.
وی تحقق شعار سال مبنی برˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ را ضرورتی برای اعتلای همه جانبه کشور دانست و گفت: کانون های مساجد در این راستا اقدامات بسیاری را انجام داده اند که از جمله آنها می توان به چاپ فراخوان ایده ها و طرح ها و تشکیل اتاق فکر به منظور تحقق شعار سال اشاره کرد.
این مقام مسوول، با اشاره به برگزاری دوره های کارآفرینی فرهنگی، سواد رسانه ای و بورس شناسی طی دو هفته گذشته افزود: به خاطر دغدغه اعتباری کانون های فرهنگی هنری، اساتید و مدرسان این دوره ها به صورت رایگان در اختیار اعضای کانون ها قرار می گیرد.
1234/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن