تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819918698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات آزادراه خرم‌آباد-اراک-بروجرد تا ۲ هفته آينده برطرف مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۵ب.ظ)
استاندار لرستان مشکلات آزادراه خرم‌آباد-اراک-بروجرد تا ۲ هفته آينده برطرف مي‌شود استاندار لرستان گفت: تا دو هفته آينده همه موانع برسر مشکل آزاد‌راه خرم آباد-‌اراک-بروجرد برداشته مي‌شود و شاهد پيشرفت در اين ۲ قطعه هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ بازوند امروز در جريان بازديد از آزاد راه خرم آباد-اراک به بروجرد اظهار کرد: آزاد راه خرم آباد- آراک –بروجرد يک آزاد راه بسيار مهم است که تاثير به سزايي از لحاظ اقتصادي در استان لرستان دارد.
وي با اشاره به روند اجرايي اين پروژه ملي افزود: حدود 67 کيلومتر از اين آزاد راه در حوزه استحفاظي لرستان و68 کيلومتر در حوزه استحفاظي استان مرکزي قراردارد و خوشبختانه در استان لرستان 67 کيلومتر در 4 قطعه تعيين تکليف شده است که 2 قطعه آن مربوط به شهرستان خرم آباد و 2 قطعه ديگر در حوزه شهرستان بروجرد قرار دارد.
استاندار لرستان بيان کرد: دو قطعه اي که مربوط به شهرستان خرم آباد است کار اجراي آن به اتمام رسيده است و دو قطعه ديگر که مربوط به شهرستان بروجرد است کار اجرايي آن آغاز شده است.
بازوند با اشاره به روند عمليات اجرايي 2 قطعه در حوزه بروجرد عنوان کرد: متاسفانه موانع و مشکلاتي سر راه اين پروژه ملي قرار گرفته است که انتظار داشتيم روند اجرايي اين پروژه ملي با ظرفيت بالا کار شود ولي به دليل مشکلات موجود نتوانسته روند خوبي را طي کند.
استاندار لرستان با اشاره به مشکلات 2 قطعه مربوط به بروجرد اظهارکرد: مشکلاتي که در روند کندي اين پروژه دخيل بوده است شامل سيستم اداري، اجتماعي است و در طول يک ماه از اجراي آن از سوي معاون عمراني استانداري لرستان بازديد شده وموانع موجود برسر اين پروژه عظيم ملي در دستور کار قرارگرفت که تصميم گرفتيم به صورت حضوري امروز ازاين پروژه بازديد کنيم و در جلسه کارگاه خاتم الانبيا بروجرد مشکلات مديران اجرايي شنيده شود و موانع موجود برسر اين پروژه برداشته شود.
بازوند عنوان کرد: مشکلاتي که قرارگاه خاتم الانبيا در اين پروژه با آن روبه رو هستند بحث سوخت، منابيع طبيعي‌، استعلام، معارضين و تملک است که بايد زودتر چارها نديشي شود.
وي اظهار کرد: به تمام مديران دستگاه استان و شهرستان بروجرد در جلسه گارکروه خاتم الانبيا تا هفته آينده فرصت داده شده که نتايج کار خود را که مربوط به آزادراه است تحويل دهند.
استاندار لرستان با اشاره به نتايج جلسه افزود: در اين جلسه نتيجه گرفتيم تا دو هفته آينده همه موانع برسر اين مشکل آزاد راه خرم آباد- اراک به بروجرد برداشته شود وشاهد پيشرفت در اين 2 قطعه باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن