تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819831048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مشگین شهر: هفتم تیر نماد جنایتکاری آمریکا در حمایت از تروریسم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه مشگین شهر: هفتم تیر نماد جنایتکاری آمریکا در حمایت از تروریسم است اردبیل - ایرنا - امام جمعه مشگین شهر گفت: هفتم تیر ماه سمبل مظلومیت مردم ایران اسلامی و نماد جنایتکاری آمریکا در حمایت از تروریسم است.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته مشگین شهر با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران وی افزود: حادثه تروریستی هفت دی موجب رسوایی تمام مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر در سراسر دنیا شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین اوضاع نابسامان کشور عراق گفت: اوضاع اسفبار این کشور حاصل دسیسه استکبار جهانی بوده و آمریکا سعی دارد جنگ عراق را جنگ بین شیعه و سنی وانمود کند در حالی که جنگ عراق جنگ تروریسم با مخالفان ترورسیم است.
خطیب جمعه مشگین شهر همچنین با تبیین عواقب قاچاق کالا اظهار کرد: قاچاق کالا علاوه بر تشدید رکود اقتصادی و تورم موجب افزایش آمار بیکاری در جامعه شده و باید با مصرف کالاهای داخلی و افزایش راندمان تولیدات داخلی زمینه شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم کرد.
امام جمعه مشگین شهر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را احیای تمام ارزش های الهی بیان کرد و از رواج برخی از منکرات و سکوت مومنان اظهار نگرانی کرد.
وی افزایش تجمل گرایی ، ثروت اندوزی ، غیبت ، دروغ ، بدحجابی ، ریا ، رشوه خواری ، رواج مشروبات الکلی و مواد مخدر ، رانت خواری ، سوء استفاده از بیت المال ، اسراف ، بکارگیری افراد نالایق در ادارات ، تظاهر به روزه خواری ، گرانفروشی ، تبعیض و بی عدالتی را سمی مهلک برای جامعه دانست و خواستار ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد.
7117/594/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن