تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت اصفهان: دشمن معنویت جامعه را هدف قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت اصفهان: دشمن معنویت جامعه را هدف قرار گرفته است ایرنا - اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از عدم تلاش نمایندگان مجلس برای تاسیس وزارت امر به معروف و نهی از منکر گفت: دشمن در صدد است این کشور را از لحاظ معنوی نابود کند و ما نباید بی تفاوت باشیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمجتبی میردامادیˈ در خطبه های نماز جمعه اصفهان که در مسجد امام (ره) برگزار شد، خطاب به نمایندگان مجلس گفت: خیلی راحت وزارت ورزش و جوانان را تصویب کردید ولی با گذشت 35 سال از انقلاب و با وجود توصیه امام در وصیت نامه ایشان، برای تاسیس وزارت امر به معروف و نهی از منکر کاری نکرده اید.
وی با انتقاد از گسترش استفاده از قلیان در پارکها با وجود تحریم برخی مراجع و هشدار پزشکان اظهار کرد: ما نمی گوییم مردم را به زور به بهشت ببرید اما می گوییم نگذارید مردم به جهنم بیفتند زیرا ما مسوول جامعه هستیم.
وی با اشاره به وضعیت بدحجابی در کشور گفت: اگر مسلمانی از کشورهای مسلمان وارد کشور شود ما خجالت می کشیم.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین با بیان اینکه روزه خواری در ملا عام مورد نکوهش اسلام است، اظهار کرد: باید قاطعانه جلوی گناهان آشکار و گناهانی که جامعه را به تباهی و فساد می کشاند گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی همچنین اسراف در مصرف آب را عملی مخالف تعالیم اسلامی بیان کرد و افزود:
اگر کسی بیش از میزان نیاز خود آب مصرف کند مرتکب تضییع حق الناس شده است.
وی تلاش مسوولان برای حل معضل آب در استان اصفهان را خواستار شد و گفت: مردم اصفهان از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی گلایه مند هستند، شاید در موضوع آب سستی نشان داده اند.
وی به سازمان آب نیز توصیه کرد که اعتدال را برای همه مردم رعایت کند زیرا در برخی منطقه های اصفهان آب حتی به طبقه چهارم ساختمانها نیز به راحتی می رسد ولی در برخی محله های فقیر نشین در شبانه روز تنها یکی دو ساعت آب پیدا می شود.
حجت الاسلام میردامادی در بخش دیگر خطبه ها به مناسبت روز 14 تیر و هفتم ماه رمضان که روز شهرداری و دهیاری هاست، اشاره کرد و گفت: مردم از شهرداری ها گلایه دارند و باید یک مقدار در مورد برخی هزینه ها سخت گیریها را نسبت به مستضعفین و مردم محروم کم کنید.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین با اشاره به سالروز تصویب تحریم های آمریکا علیه مردم ایران در سال 59 اظهار کرد: شما طرفدار دموکراسی نیستید و فقط به دیکتاتوری خود معتقد هستید.
وی خطاب به امریکاییها گفت: شما سرمایه ملتی را که انقلاب کرده بود و باید به او کمک می کردید و ملتی که حقوق انسانی را طبق ارزشهای اسلامی رعایت می کند، تحریم کردید.
وی یادآور شد: امروز انرژی هسته ای بهانه تحریم است زیرا در سال 59 که ما انرژی هسته ای نداشتیم نیز آنها ما را تحریم کردند.
وی با اشاره به ابعاد مختلف تحریم های دشمن گفت: اگر درهای آسمان و زمین را به روی این ملت ببندید ایمان و تقوای این ملت نمی گذارد آنها ذلیل بمانند.
پ/510/607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن