تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت بردسکن: محافل قرآنی فرصتی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت بردسکن: محافل قرآنی فرصتی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است مشهد - ایرنا - امام جمعه موقت بردسکن گفت: محافل قرآنی به عنوان ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن باید درتمام ایام سال برپا باشد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه های نماز جمعه بردسکن، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی و تربیت انسان عنوان کرد و افزود: این ایام همچنین بستر مناسبی برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان به ویژه استکبار جهانی است.
وی گفت: بسترسازی فرهنگی، محافل قرآنی، اخلاقی و معرفتی باید در طول سال گسترش یابد تا در همه ایام سال در مقابله با جنگ نرم دشمنان بیمه باشیم.
او افزود: پهن کردن سفره افطار و توزیع غذای گرم در منازل مستمندان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) از اقدامات بسیار خوب این نهاد در این ماه است و انتظار می رود خیرین نیز در اجرای طرح اطعام ایتام با این نهاد مشارکت داشته باشند.
حجت الاسلام مصوری گفت: با توجه به اینکه بیش از هفت هزار نفر از جمعیت این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، باید در زمینه اطعام نیازمندان توجه ویژه ای صورت گیرد.
وی از اعزام 60 روحانی و مبلغ به روستاها و مناطق عشایری این شهرستان برای بیان شعائر اسلامی و احکام به روزه داران خبر داد و از نمازگزاران به ویژه نسل جوان خواست از سخنرانی های منابر در طول ماه مبارک رمضان بهره ببرند.
وی با اشاره به روز مالیات از مردم خواست در تکمیل فرم اظهارنامه مالیاتی، صادقانه به پرسش ها پاسخ دهند.
وی افزود: پرداخت مالیات در عمران و آبادانی کشور نقش موثری دارد و از مسئولین امور مالیاتی نیز انتظار می رود با توجه به وضعیت اقتصادی، خشکسالی و رکود بازار، در محاسبه مالیات طوری عمل کنند که مردم توان پرداخت آن را داشته باشند./2
7497 /664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن