تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ارمغان سلامت گامی در ارتقا تجهیزات پزشکی در مراکز بهداشتی درمانی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:
طرح "ارمغان سلامت" گامی در ارتقا تجهیزات پزشکی در مراکز بهداشتی درمانی است
مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان از اجرایی شدن طرح ارمغان سلامت برای نخستین بار در حوزه تجهیزات پزشکی استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ اسحق عامری سیاهویی مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان با اشاره به اینکه مدیریت صحیح و کارآمد در نیل به اهداف تعریف شده سازمانی در کنار منابع انسانی، مالی، محیطی و تجهیزاتی در هر بخش اهمیت و نقش بسزایی دارد، گفت: در طرح ارمغان سلامت محورهای آموزش پرسنل و مهندسین تجهیزات پزشکی واحدهای بهداشتی درمانی، افزایش مدت گارانتی دستگاههای خریداری شده، ارایه تخفیف کالایی در ازای خریدهای متمرکز دانشگاه لحاظ شده است.


وي با بيان اينكه  نگهداری و استفاده از تجهیزات پزشکی در استان هرمزگان با توجه به شرایط جغرافیایی نیاز به نگهداری خاص خود را دارد، اظهار کرد : یکی از محورهای اصلی طرح ارایه آموزش‌های لازم برای پرسنل و مهندسان تجهیزات پزشکی واحدهای بهداشتی درمانی است که توسط شرکت‌های سازنده و فروش تجهیزات پزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود.


وی افزود: ارتقا کیفیت خدمات سلامت، بهینه سازی بودجه و اعتبارات خرید تجهیزات پزشکی و شفاف سازی و نظامند نمودن فرآیند خرید تجهیزات پزشکی از اهداف این طرح می‌باشد.


مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان از مشارکت شرکت‌های تجهیزات پزشکی در این طرح خبر داد و یاد آور شد: شرکت‌های سازنده تجهیزات پزشکی از اهدا تجهیزات پزشکی به سایر واحدهای بهداشتی درمانی استقبال خوبی داشته اند.  




انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن