تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804363177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان بوشهر دومین استان جوان کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان بوشهر دومین استان جوان کشور است خبرگزاری پانا : معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: استانداربوشهر به عنوان جوان‌ترین استاندار دولت نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات جوانان دارد و این درحالی است که استان بوشهر دومین استان جوان کشور است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۲ تير ساعت 15:01



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدحسن پرآوردر نشست ستاد ساماندهی امورجوانان استان بوشهر با تبریک ماه مبارک رمضان، بر بهره جستن از این ماه پربرکت تاکید و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان با داشتن ویژگی‌های منحصر بفرد می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه به ویژه مشکلات اجتماعی و ناهنجاری‌ها باشد که با برنامه‌ریزی باید از این ماه با عظمت استفاده کرد.
 
وی پیشرفت ، عمران و آبادنی را سبب تسریع درحل مشکلات دانست و تصریح کرد: برای رسیدگی بهتر و بیشتر به امور جوانان باید این امور از ورزش و جوانان منفک شود تا مشکلات جوانان بصورت ویژه رسیدگی، برنامه‌ریزی و اجرایی شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه حوز جوان گسترده‌ترین حوزه است گفت: حوزه جوانان دارای ابعاد گوناگون است که باید مشکلات آنان در کارگروههای تخصصی با حضور استاد فن بررسی و تصمیم‌گیری شود.
 
پرآور با اشاره به اینکه تفکر جوان در ابعاد مختلف دارای قوت است گفت: هیچ کس تفکر و اندیشه جوان به عنوان یک اندیشه پرقوت در جامعه رد نمی‌کند از این نظر باید با اعتماد به جوان از تفکر و ایده آنان در عرصه‌های مختلف بهره جست.
 
وی با اشاره به اینکه استان بوشهردومین استان جوان‌ کشور است خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر به عنوان جوان‌ترین استاندار دولت نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات جوانان دارد و این درحالی است که استان بوشهر دومین استان جوان کشور است.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهربر استفاده از الگوی موفق بومی برای حل مشکلات جوانان تاکید کرد و گفت: تا زمانی که جوانان در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی خود دخالت ندهیم به طور قطع نمی‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.
 
پرآور با اشاره به نقش بارز ستاد ساماندهی امور جوانان در بررسی و تصمیم‌گیری حل مشکلات جوانان تصریح کرد:  بررسی اشتغال، ازدواج، مشکلات آموزشی، معیشت، رفاه، تفریحات و دیگر موضوعات در ستاد ساماندهی امور جوانان بررسی می‌شود که باید پس از تصمیم‌گیری اجرایی شود.
 
وی با اشاره به این موضوع که جوانان معتقد هستند که اوقات فراغت خود را نزد خانواده بهتر سپری می‌کنند تاکید کرد: اکنون که فضاهای مجازی، انواع تفریحات ناسالم جوانان را از منزل دور کرده است برای برگرداندن جوانان به منزل نیاز به تدابیر ویژه‌ای است که کاری بس دشوار است.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهربا اشاره به اینکه با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌توان بر مشکلات فائق آمد گفت:تمام مشکلات راه حل دارد که نیاز به تدبیر، فکر، بررسی چالش و آسیب‌ها است و با عزم ملی و مدیریت جهادی قابل حل است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه جمع آوری اطلاعات لازم نیاز امروز جوانان است تصریح کرد: انجام مطالعات و پژوهش‌های جامع و هدفمند و استفاده از روش‌های علمی مسئله محور برای جمع آوری اطلاعات لازم نیاز امروز جوانان است.
 
حسن زاده با تاکید براینکه مدیران باید از اطلاعات جامع برخوردار باشند بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه تنها به اطلاعات کمی صرف که اگر این اطلاعات درست تحلیل نشود تنها منجر به نگرانی و التهاب در جامعه می‌شوند نیاز ندارد.
 
وی با تاکید بر این نکته که باید جوان را باور کرد و به آن اهتمام ورزید تصریح کرد: هم اکنون شرایط به گونه ای است که جامعه نسبت به جوان نگرانی همراه با بی اعتمادی دارد این درحالی است که باید جوان را باور کرد و به آن اهتمام شود.
 
نماینده دبیرخانه شورای عالی جوانان کشور با اشاره به اینکه امروز خیلی از والدین در جامعه نسبت به فرزندان خود نگرانی دارند گفت: برای برطرف کردن این نگرانی والدین هیچ برنامه‌ریزی فکری برای آنان نمی‌کنند

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: مشکلات جوانان استان بوشهر درسه کمیته تخصصی  ازدواج ، اشتغال و موضوعات اجتماعی و فرهنگی بررسی می‌شود.

زحمتکش از برپا نشدن جلسه ستاد امور ساماندهی جوانان در شهرستانها انتقاد کرد و گفت: ستاد ساماندهی امورجوانان در شهرستان‌ها بطور خاص دنبال نمی‌شود بگونه‌ای که عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان پارسال مناسب نبود  و در 10 شهرستانی که ستاد تشکل شد یک پنجم نشست‌ها در شهرستان جم بود و در برخی از شهرستانها نشستی تشکیل نشد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستانی ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر رتبه خوبی داشته است.
 
رضا جمشیدی افزود: توجه به امور جوانان از رسالت‌های مهم وزارت ورزش و جوانان است که در کنار بحث تربیت بدنی باید مورد توجه قرار گیرد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن