تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از9 قلم کالای وارداتی غیراستاندارد به بازار کشورجلوگیری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از9 قلم کالای وارداتی غیراستاندارد به بازار کشورجلوگیری شد گناوه - ایرنا- مدیراستاندارد گناوه گفت: 9 قلم کالای خارجی که از طریق گمرک این شهرستان وارد کشور شده بود، درآزمون های این موسسه مغایر با استانداردهای ملی ایران شناخته شد و از ورود آنان به بازار جلوگیری بعمل آمد.


قدرت اله شاهین زاده روزپنجشنبه درگفت وگوبا خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تولید این کالاها که از کشورچین وازامارات متحده عربی به این شهرستان حمل شده بود، پس از مراحل قانونی به کشور تولید کننده برگشت داده شد.
وی یادآورشد: این کالاها شامل پکیچ شوفاژ دیواری با نام تجاری LAGUNA، قاشق بدون مارک، چنگال CROWN ،لامپ LED به نام LED-QHR و Best Light و خودکار بدون مارک بود.
شاهین زاده افزود: گمرک این بندر قبل ازاینکه اقدام به ترخیص کالاها کند، نمونه آن را به این مدیریت برای مطابقت با آزمون های استانداردهای ملی ارجاع می دهد که درصورت مغایرت با موازین استاندارد به کشور مبدا بازگردانده می شود.
وی اضافه کرد: مدیراستاندارد گناوه خاطرنشان کرد: این اداره براساس وظایف قانونی و ملی خود در زمینه جلوگیری از ورود کالاهای خارجی که با معیارو موازین استانداردهای ملی ایران مغایرت داشته باشد، برخورد قانونی و قاطع می کند.
شاهین زاده ادامه داد:مجوز واردات و صادرات 772 مورد، نمونه برداری از مراکز تولیدی 36 مورد، بازرسی از آزمایشگاه همکار 12 مورد، بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش 72 مورد، بازرسی فنی از واحدهای صنفی 96 مورد از عمده فعالیت های این اداره در سه ماه نخست امسال است.
وی بازرسی فنی از تاسیسات گاز پرکنی تحت پوشش دو مورد، تدوین تجدیدنظر استاندارد ملی 11مورد و تمدید، تعلیق، ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری دو مورد را از دیگر فعالیت های این مدیریت در سه ماه اول امسال اعلام کرد.
شهرستان گناوه درساحل خلیج فارس و شمال استان بوشهر دارای دو بندر فعال در امر مبادلات کالا با کشورهای حوزه خلیج فارس است. س/1
637/ 628

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن