تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820335448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم حل مسالمت آميز برنامه هسته اي، منجر به افزايش تنش هاي خاورميانه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۹:۲۱ق.ظ)
ديلي تلگراف: عدم حل مسالمت آميز برنامه هسته اي، منجر به افزايش تنش هاي خاورميانه مي شود براي قدرت هاي جهاني، عدم حل مسالمت آميز برنامه هسته اي منازعات منطقه خاورميانه را افزايش مي دهد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، روزنامه «ديلي تلگراف» طي يادداشتي به مذاکرات هسته اي وين پرداخت. در اين يادداشت آمده است: براي قدرت هاي جهاني عدم حل مسالمت آميز برنامه هسته اي، منازعات منطقه خاورميانه که از عراق تا سوريه را شامل مي شود، افزايش مي دهد.
همچنين در بخشي از اين يادداشت به اظهارات محمد جواد ظريف، وزير خارجه کشورمان، در روزنامه لومند اشاره شده و آمده است: "زمان حساس مذاکرات فرا رسيده است و من از آنها مي خواهم که اجازه ندهند مذاکرات از مسير خود خارج شود."
از سويي ديگر به اظهارات جان کري، وزير خارجه آمريکا، در روزنامه واشنگتن پست اشاره شده است که گفته بود: "اين مذاکرات فرصت هايي را براي ايران به وجود آورده است و حال تصميم با خود ايراني ها است که بخواهند از آن استفاده کنند."
در ادامه اين يادداشت آمده است: در حالي گفت‌وگوها به مراحل پاياني مي‌رسند که وضعيت هم براي ايران و هم براي غرب بحراني‌تر مي‌شود. ايران از يک سو به‌ خاطر تحريم‌ها و داد و ستد کم دچار مشکل است و از سوي ديگر قدرت‌هاي غربي نيز در صورت شکست در حل مسالمت‌آميز برنامه‌هاي هسته‌اي ايران با افزايش ناامني که هم اکنون از عراق تا سوريه را در برگرفته است، مواجه خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن