تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803309199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استراتژي دولت رفع عدم توسعه و ناموزوني برنامه ريزي در سطح کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۴۷ق.ظ)
وزير کشور: استراتژي دولت رفع عدم توسعه و ناموزوني برنامه ريزي در سطح کشور است رحماني فضلي گفت: استراتژي دولت تدبير و اميد در رفع عدم توسعه و ناموزوني برنامه ريزي در سطح کشور استوار است که با جديت پيگيري مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ جلسه شوراي اداري استان با حضور دکتر عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور ٬ مهندس ابراهيم رضايي بابادي استاندار و معاونين پارلماني و برنامه ريزي وزارت کشور٬ برخي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي ٬فرمانداران و مديران کل دستگاه هاي اجرايي استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد.
دکتر رحماني فضلي در ابتداي اين نشست ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفتم تير و تبريک فرا رسيدن ماه مغفرت و بندگي ٬ماه مبارک رمضان؛افزود:در بازديدي که روز گذشته از مرزها و بازارچه هاي استان داشتيم خوشبختانه وضعيت مطلوب و ايمني در مرزهاي استان استقرار دارد که اين موضوع اميد به سرمايه گذاري و فعال کردن بخش خصوصي در استان را بيش از پيش مضاعف و دوچندان مي کند.
وي گفت:استان کرمانشاه به واسطه داشتن مرزها و موقعيت استراتژيکي که در کشور داراست ٬قطعا در حوزه ساماندهي مرزها و همچنين تقويت بازارچه ها حائز اهميت بوده و خوشبختانه مديريت ارشد استان کرمانشاه نيز با جديت در اين حوزه تلاش و برنامه ريزي مي کند.
وي همچنين ظرفيت ها و پتانسيل هاي استان در حوزه رشد و توسعه صادرات و جذب سرمايه گذاري را مهم عنوان و تصريح کرد:از مسئولين استاني انتظار مي رود که با تلاش مستمر و شبانه روزي در اجراي توسعه پروژه هاي زيرساختي که منجر به شکوفايي بيش از پيش کشور و منطقه مي گردد٬جديت داشته باشند.
دکتر رحماني فضلي در ادامه سخنان خود مهار آب هاي مرزي ٬توسعه زمين هاي زراعي ٬توسعه و تقويت صنعت و بخش پتروشيمي استان را از مهم ترين مطالبات بحقي برشمرد که بايد در اولويت کاري و برنامه ريزي مسئولين قرار گيرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه کرد:خوشبختانه با روي کار امدن دولت تدبير و اميد ٬استراتژي توسعه اقتصادي و برنامه ريزي استان ها در دستور کار اين دولت قرار گرفته و اين موضوع با جديت از سوي استانداران محترم پيگيري و رصد خواهد شد.
دکتر رحماني فضلي همچنين تصريح کرد:دولت يازدهم از همان ابتداي سکانداري مديريت کلان کشور برنامه ريزي توسعه اي و منطقه اي استان ها را در راستاي مشارکت فعال مردم و پويايي بخش خصوصي و حس انگيزشي سرمايه گذاران پيگيري نموده است و در استان هاي کشور اين آمادگي هست که بخش خصوصي با هدف رونق و توسعه بخشي به کشور وارد کار شود.
وزيرکشور خاطرنشان کرد:وزارت کشور هم اين آمادگي را دارد که با ليست کردن مشکلات استان ها و تقديم آن به هيات دولت محترم درراستاي رفع و حل اين مشکلات برنامه ريزي داشته باشد.
رحماني فضلي در پايان سخنان خود در خصوص مشکلات فعلي کشور در حوزه تخصيص منابع مالي و عدم توزيع بودجه عمومي مطالبي ارائه کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن