تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرودگاه پارس آباد به خودرو سوخت رسانی هواپیما مجهز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده پارس آباد: فرودگاه پارس آباد به خودرو سوخت رسانی هواپیما مجهز می شود اردبیل-ایرنا- نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار ، از اختصاص یک دستگاه ماشین مخصوص سوخت رسانی هواپیما به ارزش 17میلیارد ریال برای فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: با تجهیز فرودگاه پارس آباد به این خودرو در آینده نزدیک، مشکل سوخت گیری هواپیما در این فرودگاه برطرف می شود.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام حبیب برومند در جلسه شورای اداری پارس آباد، ، بیکاری را از مشکلات و معضلات اصلی پارس آباد و بیله سوار و دغدغه های جدی خانواده ها دانست و بیان کرد: متاسفانه اغلب مراجعان ما را جویندگان کار و بیکاران تحصیل کرده تشکیل می دهند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نشانه هایی از شکوفایی اقتصادی در کشور دیده می شود، افزود: با حمایت از تولیدات و سرمایه گذاران داخلی ، شاهد پیشرفت و آبادانی کشور خواهیم بود.
برومند، روند مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5را رو به جلو و مثبت ارزیابی کرد و گفت: به واسطه ی مقاومت و ایستادگی مردم، دیوار تحریم ها و محاصره اقتصادی ایران اسلامی توسط آمریکا و برخی کشورهای زیاده خواه و زورگو، شکاف برداشته و گروه 1+5 از برخی خواسته های خود عقب نشینی کرده اند.
نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم حضور مدیران عامل کشت و صنعت های مغان و پارس در جلسات شورای اداری پارس آباد، گفت: به لحاظ اهمیت شورای اداری، مدیران این دو بنگاه عظیم اقتصادی باید راساً در جلسات این شورا شرکت کنند.
او افزود: در جلسات شورای اداری این شهرستان، نمایندگانی از طرف شرکت های یاد شده حضور می یابند و این نمایندگان نمی توانند قاطعانه تصمیم بگیرند.
شهرستان مرزی پارس آباد در 230کیلومتری شمال اردبیل و کناره های رود ارس واقع است.
7121

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن