تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالکی: مقابله با تروریسم و حفظ یکپارچگی کشور از اولویت های ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مالکی: مقابله با تروریسم و حفظ یکپارچگی کشور از اولویت های ماست تهران-ایرنا- ˈنوری المالکیˈ نخست وزیر عراق مقابله با تروریسم و حفظ یکپارچگی کشور را از اولویت های فعلی خود خواند و قبایل و عشایری را که علیه دولت اقدام کردند، مشمول عفو عمومی قرار داد.


به گزارش پایگاه خبری المیادین، المالکی امروز در نطق هفتگی خود گفت: اولویت امروز عراق رسیدگی به پرونده امنیتی کشور، مقابله با سازمان های تروریستی و حفظ یکپارچگی عراق است.
نخست وزیر عراق اعلام تشکیل دولت خلافت اسلامی از سوی تروریست های داعش را به مثابه پیامی آشکار به همه کشورهای منطقه دانست و همچنین تاکید کرد که گروه های مزدور در عراق که وابسته به برخی از کشورها هستند، نمی توانند ملت عراق را شکست دهند.
وی از کشورهایی در منطقه که از تروریست ها به عنوان انقلابیون نام می برند، به شدت انتقاد کرد.
نخست وزیر عراق در خصوص اختلاف نظر اعضای مجلس عراق برای انتخاب رییس مجلس و دیگر مناصب ارشد دولتی، ابراز امیدواری کرد که در جلسه آتی در هفته آینده نمایندگان مجلس به توافق برسند.
وی همچنین قبایل مخالف دولت را مشمول عفو عمومی قرار داد و در عین حال افرادی را که در کشتار مردم دست داشتند، از این عفو مستثنی کرد.
مالکی گفت: همه قبایل و افرادی را که در اقدام علیه دولت مشارکت کردند، مشمول عفو اعلام می کنم تا از این پس منطقی عمل کنند و ما از آنها استقبال می کنیم.
رسانام**9109**9329**1547

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن