تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801702650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار تهران: ظرفیت گردشگری فیروزکوه با حفظ اولویت های فرهنگی و مذهبی بکارگیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار تهران: ظرفیت گردشگری فیروزکوه با حفظ اولویت های فرهنگی و مذهبی بکارگیری شود دماوند- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران بر لزوم بکارگیری ظرفیت های گردشگری و توریستی شهرستان فیروزکوه با حفظ اولویت های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، ˈسید شهاب الدین چاووشیˈ در سفر به شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شهرستان فیروزکوه از قابلیت ها و ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و حمل و نقل برخوردار است.
وی گفت: در این زمینه فرمانداری و بخشداری ها وظیفه دارند تا با هماهنگی سایر دستگاه ها و نهادها برای شناخت و احصاء هر چه بیشتر ظرفیت های منطقه وقت صرف کنند.
چاووشی افزود: وجود آب و هوای مناسب و طبیعت بکر و زیبا از جمله قابلیت های این شهرستان است که در این زمینه باید با حفظ اولویت های فرهنگی و مذهبی به استفاده از ظرفیت ها و اشتغالزایی پرداخت.

* دستگاههای متولی بر تعرض به اراضی نظارت داشته باشند
وی تصریح کرد: البته دستگاه های نظارتی نیز باید مراقب فعالیت های غیرمجاز و هر گونه تعرض به اراضی نزدیک شهرها باشند.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران حجم ترددهای داخلی و حتی خارجی در منطقه را ظرفیت بزرگی برای فیروزکوه برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر برنامه ریزی مناسبی در استفاده از توانمندی ها و ظرفیت ها صورت گیرد، پس از چند سال شاهد کاهش جدی و حتی با عملکرد مناسب تر از بین رفتن فقر در منطقه خواهیم بود.
وی همچنین با اشاره به برخی ویلاسازی ها در منطقه تاکید کرد: کسانی که از سنوات گذشته نسبت به ویلاسازی اقدام کرده اند، باید هزینه های حضورشان را بپردازند و دستگاه های محلی با کمک شوراهای اسلامی عوارض، مالیات و سایر هزینه های حضورشان را دریافت کنند.
تهرام/8142/1457/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن