تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت از خودروهای مردم در لباس رفتگر


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
مهدی قدمی,سرقت باطری,سارق حرفه ای
سرقت از خودروهای مردم در لباس رفتگر رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه ای قطعات خودرو در این استان خبر داد و گفت: وی به 12 فقره سرقت اعتراف کرد.




به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی قدمی گفت: در پی چندین فقره سرقت باطری و رادیاتور خودرو، شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان در دستور کار ماموران استان قرار گرفت. وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 19 قم فردی را در پوشش رفتگر شهرداری و در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده شناسایی و دستگیر کردند. سرهنگ قدمی گفت: در ادامه با انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد نامبرده یک سارق حرفه ای بوده و برای جلوگیری از مشکوک شدن پلیس و مردم، از لباس رفتگر شهرداری استفاده می کرده است. رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: این سارق حرفه ای به 12 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و در نهایت با تشکیل پرونده به دست قانون سپرده شد.


چهارشنبه 11 تیر 1393 16:54    بازدید:6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن