تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802545932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترین معیار، حفظ منافع کشور است/استان ها گردشگری را تقویت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مهم ترین معیار، حفظ منافع کشور است/استان ها گردشگری را تقویت کنند


«میزان رکود تورمی، در تاریخ کشور بی سابقه است»/ رشد منفی سال های ۹۱ و ۹۲ را شایسته جامعه ایران نیست/ توجه به محیط زیست از جمله جنگل های زاگرس، موضوع ریزگردها، تالاب ها و فاضلاب مورد توجه همه مسئولان باشد/مهم ترین معیار برای ما، حفظ منافع کشور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این نشست که پیش از ظهر امروز، چهارشنبه، 11 تیر 1393 در ساختمان حافظیه مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد، دکتر روحانی، با تاکید بر ضرورت اجرای کامل و به موقع طرح های اصلی مصوب سفرهای استانی اظهار داشت: این حرکت از یکسو موجب رشد و آبادانی استان ها شده و از سوی دیگر باعث تقویت اعتماد عمومی به دولت و افزایش سرمایه اجتماعی می شود.
نشست رئیس جمهور و استانداران - 11 تیر 1393

دکتر روحانی، استانداران را نماینده عالی دولت و بالاترین مقام اجرایی در استان خواند و گفت: استانداران، مسئول پیگیری طرح های اصلی مصوب در سفرهای استانی و تحقق وعده های مطرح شده در این زمینه هستند.
رئیس جمهور، همچنین با فراخواندن استانداران به جلب مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های استانی تصریح کرد: با توجه به اولویت مهم دولت در سال ۹۳، یعنی رونق اقتصادی و خروج از رکود تورمی که میزان آن در تاریخ کشور بی سابقه است، افزایش سرمایه گذاری و جلب مشارکت سرمایه گذاران اهمیت مضاعفی دارد .
نشست رئیس جمهور و استانداران - 11 تیر 1393

دکتر روحانی، رشد منفی سال های ۹۱ و ۹۲ را شایسته جامعه ایران ندانست و تاکید کرد: امروز خبرهای موجود از صنعت خودرو سازی، پتروشیمی، فولاد، لوازم خانگی و نفت و گاز حاکی از رشد این تولیدات و نوید بخش خروج از رکود است و استانداران باید همه تلاش خود را برای رونق اقتصادی و رشد اشتغال به کار گیرند.
رئیس جمهور، مسئله محیط زیست را از ضرورت های مهم زندگی مردم دانست و گفت: امروز دریاچه ارومیه به عنوان یک معضل زیست محیطی برای کشور مطرح است که می تواند بخش وسیعی از کشور را تحت تاثیر قرار دهد؛ از این رو باید توجه به محیط زیست از جمله جنگل های زاگرس، موضوع ریزگردها، تالاب ها و فاضلاب، نه به عنوان یک امر تشریفاتی و تجملی بلکه به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه همه مسئولان باشد.
نشست رئیس جمهور و استانداران - 11 تیر 1393

دکتر روحانی افزود: جاذبه های متنوع طبیعی، تاریخی و زیارتی کشور زمینه مناسبی برای افزایش گردشگری در کشور است و استانداران با برنامه ریزی مناسب این بخش را تقویت کنند.
رئیس جمهور، در بخش دیگری از اظهاراتش، دستاوردهای 10 ماهه سیاست خارجی را در بهبود مناسبات و روابط با کشورهای همسایه و جهان مهم ارزیابی کرد و گفت: مهم ترین معیار برای ما، حفظ منافع کشور است و این مسیر را با پاسداری از ارزش ها و عزت کشور با جدیت پیگیری می کنیم.
دکتر روحانی تصریح کرد: رای مردم از جمله آرای مردم ساکن روستاهای کشور در انتخابات ریاست جمهوری، حاوی معانی ارزشمندی است که به روشنی خواست عمومی را منعکس می کند؛ از این رو، دولت خود را موظف می داند پاسدار رای مردم بوده و به وعده های خود وفادار باشد.
نشست رئیس جمهور و استانداران - 11 تیر 1393

رئیس جمهور همچنین ضرورت تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رفتار توام با احترام را مورد تاکید قرار داده و گفت: معیار این روابط عمل به وظایف قانونی از سوی مسئولان اجرایی و نمایندگان است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه فرهنگ و پاسداری از ارزش های والای دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای همه ما بسیار مهم است، تصریح کرد: در این راستا اصل اساسی برای ما رعایت کرامت مردم است و این از ویژگی های دولت کریمه است .خطای افراد و یا حتی عمل خلاف قانون آنان نباید مجوزی برای بی احترامی و ذلیل کردن مردم باشد . حفظ کرامت مردم و عمل بر مبنای قانون و رفتار توام با احترام و ادب در معرفی و پاسداری از ارزش ها ، یک ضرورت مهم است.


چهار شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن