تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819425034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 570 ميليون تومان کمک به نيازمندان کهگيلويه و بويراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۵۷ب.ظ)
بيش از 570 ميليون تومان کمک به نيازمندان کهگيلويه و بويراحمد معاون کميته امداد امام خميني(ره) کهگيلويه و بويراحمد گفت: بيش از 570 ميليون تومان کمک موردي ويژه به نيازمندان تحت حمايت اين نهاد پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد نظري افزود: کمک موردي ويژه از خدمات هدفمند کميته امداد در حمايت از افراد نيازمند است که بر اساس نياز آنها پرداخت مي شود.
وي بيان داشت: اين كمكها براي ايجاد سهولت در رفع مشكلات معيشتي، درماني ، تحصيلي، جهيزيه و بدهي نيازمندان به آنان پرداخت شده است.
نظري توانمندسازي را از رويکردهاي مهم اين نهاد دانست و بيان کرد: توانمندسازي جامعه هدف از طريق ارائه خدمات هدفمند با بررسي وضعيت مددجويان انجام مي شود.
معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد اظهار داشت:مشکلات مالي و معيشتي خانواده هاي تحت حمايت پس از بررسي دقيق و کارشناسانه و انجام مراحل و فرآيند اداري و با توجه به شرايط آنها در دستور کار قرار مي گيرد و به صورت وام قرض الحسنه يا کمک نقدي بلاعوض به آنها پرداخت مي شود.
نظري تصريح کرد: خدمات کميته امداد به صورت هدفمند به جامعه مددجويي ارائه مي شود و اين نوع ارائه خدمات موجب توانمندسازي مددجويان مي شود.
وي با بيان اينکه اين نهاد به تنهايي قادر به رفع نيازهاي جامعه هدف نيست،خواستار مشارکت هرچه بيشتر خيرين در کمک به نيازمندان شد.
نظري در ادامه از پرداخت بيش از 790ميليون تومان بابت حق بيمه و درمان تأمين اجتماعي مددجويان تحت حمايت کميته امداد استان از ابتداي سال جاري تاکنون خبر داد.
وي افزود: اين مبلغ براي حق بيمه و درمان دو هزار و 370 خانوار با جمعيت هفت هزار و 294 نفر پرداخت شده است.
معاون کميته امداد استان اضافه کرد: اين افراد شامل 895 خانوار از زنان سرپرست شهري زير 50 سال با جمعيت يک هزار و 832 نفر و مابقي مجريان طرح هاي اشتغال با يارانه و بدون يارانه کميته امداد هستند.
نظري عنوان کرد: ورود بيمه هاي اجتماعي تحول عظيمي در کاهش هزينه هاي درماني مددجويان ايجاد کرده و هدف از اجراي طرح بيمه تامين اجتماعي مددجويان، تلاش در خصوص توانمند سازي و ارتقاء سطح اعتماد به نفس، اميد به آينده اي بهتر و حفظ منزلت اجتماعي آنان است.
وي افزود: با اجراي طرح بيمه اجتماعي مددجويان از دفترچه درماني براي خود و اعضاء خانواده، خدمات دوران بازنشستگي، فوت و از کار افتادگي و ساير خدمات اين بيمه بهره‌مند مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن