تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803564859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس برگزار شد خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح كرد: اگر با برنامه ریزی درست گام برداریم می توانیم به اهداف خود برسیم كه این مستلزم توجه ویژه به كیفیت است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۱ تير ساعت 13:49



به گزارش خبرگزاری پانا، علی‌اصغر کاراندیش در جلسه ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس خطاب به برگزار كنندگان نمایشگاه گفت: باید نتیجه و خروجی این نمایشگاه برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد به طور كه در پایان ده روز برگزاری ببینید چه تعداد افراد پس از بازدید از نمایشگاه به سوی ترویج فرهنگ قرآنی گام برداشته اند. وی بیان داشت: سعی كنید برای مردم در اقشار و سنین مختلف اعم از زن و مرد خوراك فرهنگی تهیه كنید و مردم را با فرهنگ قرآنی آشنا سازید.

کار اندیش با بیان اینكه بسیاری از مباحثی كه در قرآن وجود دارد علم هنوز نتوانسته آن را كشف كند افزود: حتی افرادی كه مسلمان نیستند به این تجربه رسیده اند كه احكامی در قرآن آماده است مجموعه ای علمی است. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما به عنوان یك مسلمان وظیفه داریم اگر بخواهیم در دنیا و آخرت خوشبختی را تجربه كنیم باید احكام نورانی قرآن را در زندگی جاری كنیم .
وی با تاكید برآنكه باید احكام قرآنی را در جامعه رواج داد و آن را به نسل آینده منتقل كرد افزود: برای انتقال این احكام در جامعه نیازمند شیوه های مختلفی هستیم. کاراندیش ادامه داد: در گذشته مساجد و محافل قرآنی كانون ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی بود اما هم اكنون ابزار های دیگری همچون فضای مجازی ، زبان هنر همانند سینما و تلوزیون ، هنرهای تجسمی و... می توانند به خوبی انتقال دهنده باشند. كار اندیش با تاكید برآن كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی می كند بیش از پیش در این راستا گام بردارد افزود: این وزارت خانه با تاسیس معاونت های مختلف خود تلاش می كند فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی را ترویج دهد.
وی با تاكید بر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود : وظیفه ماست كه در راستای گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی گام برداریم . معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنان خود تاكید كرد : در سفر های استانی تاكید كرده ایم كه  استان ها برنامه محور گام بردارند و ما اعتبارات را بر اساس برنامه تخصیص خواهیم داد . ایشان تصریح كرد : در تلاشیم حداقل 20درصد از اعتبارات را نسبت به سال گذشته از تهران به استان ها منتقل كنیم كه این مستلزم برنامه از سوی ادارات كل است . کاراندیش  تاكید كرد : سیاست دولت و شخص وزیر برآن است كه نیرو های ارزشمند را در استان ها شناسایی كنیم و بر اساس برنامه هایی كه ارائه می دهند اعتبارات را از تهران به استان ها واریز نماییم . وی اظهار کرد: ما معتقدیم كار فرهنگی باید مردمی باشد اگر به بودجه دولت تنها اكتفا شود آن پروژه با شكست مواجه خواهد شد. کاراندیش در پایان افزود : باید سعی كنیم ما در برنامه ها و نمایشگاه ها نقش میهمان را داشته باشیم و با فراهم كردم حداقل ها و اعتبارات نقش میزبانی مردم را پررنگ تر ببینیم . در ادامه این مراسم سید سعید سرابی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود : نهمین نمایشگاه  قرآن و عترت مشهد با برگزاری نهمین دوره خود پس از تهران با سابقه ترین نمایشگاه است . وی تصریح كرد : همانطور كه مستحضرید سطح فعالیت های قرآنی در مشهد از دیرباز به دلیل مضجع منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و نیز وجود نخبگان قرآنی قابل مقایسه با دیگر استان ها نبوده است. سرابی ادامه داد : این نمایشگاه در 20هزار مترمربع و در 30بخش نمایشگاهی در مكان خوب و استانداردی برپا می شود . وی همكاری 30 دستگاه استان در برپایی این نمایشگاه را از دیگر ویزگی های ممتاز این دوره نسبت به قبل خواند و افزود : شعار امسال نمایشگاه ، ترویج سبك زندگی قرآنی با عزم ملی و مدیریت جهادی است . در ادامه محمد تقی كاظمی نسب دبیر نمایشگاه گفت : امسال این نمایشگاه شش بخش ویژه را در خود جای داده كه فرهنگ رضوی ،شعار سال ،آواها و نغمات ،شعر و ادب ،علوم و هنرهای قرآنی و تفسیر و تدبر بخش های ویژه نمایشگاه است . وی در ادامه افزود : امسال افتتاحیه در خارج از نمایشگاه در 17 ماه مبارك رمضان برگزار می شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 508]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن