تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهیل مشارکتهای مردمی در آموزش و پرورش ارتقاء فعالیت ها را در پی خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: تسهیل مشارکتهای مردمی در آموزش و پرورش ارتقاء فعالیت ها را در پی خواهد داشت خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تسهیل مشارکتهای مردمی در آموزش و پرورش و همراهی اولیاء دانش آموزان با مدرسه ،ارتقاء فعالیت ها را در پی خواهد داشت.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۱ تير ساعت 11:58



  به گزارش خبرگزاری پانا، ششمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با حضور سید مصطفوی مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورا در سالن کنفراس اداره کل برگزار شد .
 
"فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان آثار شگرف روحی و جسمی روزه داری و برکات ماه مبارک رمضان وتأکید بر لزوم تعمیق آموزه های دینی در دانش آموزان گفت: رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان وارسته است و این موضوع فقط با همکاری و همراهی تمام ارکان جامعه محقق می شود.
 
سید مصطفوی اظهار داشت : شورای معاونین باید در ارائه دستور جلسات متقن ومؤثر در ارتقاء شاخصهای عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش فعالیت مضاعف داشته باشد.
 
وی با اشاره به برنامه های اولویت دار وزیر آموزش و پرورش گفت : تسهیل مشارکتهای مردمی در آموزش و پرورش و همراهی اولیاء دانش آموزان با مدرسه ،ارتقاء فعالیت ها را در پی خواهد داشت چراکه به تجربه ثابت شده است هر جا مردم حضور فعال داشته اند کارها به نحو احسن به نتیجه مطلوب رسیده است .
 
وی در ادامه رفتار اخلاق مدارانه و تکریم ارباب رجوع را از عوامل مؤثر در جلب همکاری عنوان کرد و گفت: هر واحد و گروهی که در راستای ارتقای اهداف آموزش وپرورش حرکت می کند، ما برای همکاری از آنها دعوت می کنیم و از توان و ظرفیت آنها جهت اجرای مطلوب برنامه های آموزش و پرورش بهره خواهیم گرفت .
 
 مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود : باور و حمایتی که ما از اتحادیه انجمن های دانش آموزان ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، سازمان دانش آموزی و ... داریم، امیدواریم در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مؤثر و مثبت باشد .
 
"ولی حسینی" معاون تربیت بدنی و سلامت استان نیز در این جلسه اظهار داشت : راه اندازی شوراهای ورزشی مدرسه ، منطقه و استان به همراه انتخاب انجمن های ورزشی در مدارس و انتخاب سر گروههای آموزشی دبیران تربیت بدنی از اولویت های اساسی معاونت تربیت بدنی و سلامت است .
 
معاونت تربیت بدنی و سلامت استان گفت : این معاونت با تهیه و تدوین برنامه فعالیتهای سالانه تربیت بدنی در مدارس ، برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی و برگزاری همایش های علمی ، تخصصی تربیت بدنی ،گام های مؤثر را برای ارتقاء ورزش و سلامت در مدرسه برداشته است .
 
 گفتنی است دستور جلسه ششمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گزارش عملکرد و ارائه برنامه های اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان و ارائه برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت بود که با توضیحات رزازی رئیس اتحادیه انجمنهای اسلامی و حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت پایان یافت . 
 
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن