تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتن به سوی مشارکتها ی مردمی در زمینه های فکری ،عملی و اجرایی در آموزش و پرورش یک اصل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان : رفتن به سوی مشارکتها ی مردمی در زمینه های فکری ،عملی و اجرایی در آموزش و پرورش یک اصل است خبر گزاری پانا،مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در صبحگاه اداره کل با اشاره به منابع محدود آموزش و پرورش گفت:رفتن به سوی مشارکت های مردمی در زمینه های فکری ،عملی و اجرایی در آموزش و پرورش یک اصل است.
۱۳۹۳ شنبه ۷ تير ساعت 19:03



ابراهیم جهانگیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه و تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:در مسیر انسان ها نسیم های گوناگونی می وزد که تعدادی از آنها می توانند حیات بخش و ذخیره ای برای انسان ها باشد.
وی افزود :حیات انسان ها دارای ارزش و اهمیت خاصی است ؛همانگونه ممات در دیدگاه مسلمانان از  جایگاه خاصی برخوردار است وعامل مهمی است که انسان ها در حیات خود ،اعمال و رفتار شان را بر اساس آن تنظیم می کنند.
جهانگیری تصریح کرد :همه انسان ها قادر ند با جستجوی راه ها و راهکار ها ی  به حیات طیبه دست یابند .
 مدیر کل آموزش و پرورش بیان داشت :در سخنان بزرگان، برای حیات طیبه ، دو بال ایمان و عمل  را لازم و ضروری دانسته اند.
وی گفت:هر انسان بر اساس دیده گاه ومسلک خود به تناسب وسع خودش باید به ایمان خود عمل کند ، ایمان می تواند حیات طیبه انسانهارا تضمین کند.
جهانگیری بیان کرد: ماه رمضانی یکی از فرصت های ونسیم های است که درحیات انسانها وزیدن می کند، که هرکس می تواند به اندازه وسع خودش از این ماه استفاده کند.
مدیر کل آموزش وپرورش اظهار داشت: ماه رمضان فرصت استثنایی است برای بازسازی انسانها  ، انسان باید به گونه ای عمل کند که بر اساس فرموده پیامبر (ص) ،  رحمت ، برکت وآمرزش خداوند شامل حال او شود.
وی خاطر نشان ساخت: ماه رمضان ، باید فعال ترین وپرکارترین ماه کاری در طول سال باشد چون عمل وکار ما می تواند ما را به غفران ورحمت الهی برساند .
جهانگیری به برداشت های نا صحیح از دین اشاره کرد وبیان داشت : امروز مشکلات جوامع مسلمانان این است ،که نسبت به مسائل دینی سطح نگری شده است بایستی ما در جایگاه فرهنگ وآموزش وپرورش زمینه ساز این مسئله باشیم ، برداشت از مسائل دین با سطح نگری روبرو نباشد .
وی گفت: اسلام در طول حیاتش بیشترین ضربه را از خود مسلمانان خودش آن هم با برداشت سطحی خورده است ، که نمونه آن را در عراق وسوریه مشاهده می کنیم که گروهک داعشی وتکفیری به اسم اسلام چه جنایت های را انجام می دهند
جهانگیری در ادامه به چهارراهبرد اصلی آموزش وپرورش  در سال جدید اشاره کرد وافزود : منابع در آموزش وپرورش محدود است به ناچار برای اجرای برنامه ها ورسیدن به اهداف اموزش وپرورش بایستی مشارکت مردم را به عنوان یک اصل داشت.
وی بیان داشت: در دستگاه تعلیم وتربیت با توجه به منابع ، مدیریت حرف اول را میزند ، زمانی موفقیتی بدست خواهد آمد که بتوان مدیریت را بطور صحیح اجرا کرد خصوصاَ در نیروی انسانی.
مدیرکل اموزش وپرورش تصریح نمود : در زمینه مشارکت بایستی فرهنگ سازی نمود وحضور مردم را در برنامه ها آموزش وپرورش پررنگ کرد .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن