تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین راهكار تربیت اجتماعی دانش آموزان آشنایی آنها با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش در جلسه ستاد شاهد استان خراسان رضوی: بهترین راهكار تربیت اجتماعی دانش آموزان آشنایی آنها با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای جشنواره شهیدپژوهی در استان افزایش گستره پژوهش و تحقیق در خصوص زندگی شهدا,جانبازان و ایثارگران است و امیدواریم با همکاری نهادهای مرتبط با این موضوع جشنواره به بهترین شکل برگزار شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۱ تير ساعت 09:14



به گزارش خبرگزاری پانا، سیدجواد حسینی با اشاره به این که دستور کار این جلسه برگزاری جشنواره شهیدپژوهی در مدارس استان است اظهار كرد: یکی از اهدافی که با جدیت پیگیر آن هستیم بهبود شرایط تربیت اجتماعی دانش آموزان است که ورود به این مقوله از راه آشنایی دانش آموزان با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راهکار است.
وی افزود:هدف از اجرای جشنواره شهیدپژوهی در استان افزایش گستره پژوهش و تحقیق در خصوص زندگی شهدا,جانبازان و ایثارگران است و امیدواریم با همکاری نهادهای مرتبط با این موضوع جشنواره به بهترین شکل برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان این که در شرایط فعلی هویت دانش آموزان دچار تضاد شده است خاطرنشان كرد: باید عناصر هویت دینی در جامعه پررنگ شده و یک هویت وحدت یافته با رویکرد مذهبی در دانش آموزان شگل گیرد.
وی تصریح کرد: این جشنواره علاوه بر اثرات مثبتی که در زمینه تحقیق و پژوهش دینی خواهد داشت فرهنگ سازی دینی بسیار مطلوبی در دانش آموزان خواهد بود.
عابدین عابدی‌مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در ادامه این جلسه با تقدیر از اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینه برپایی جشنواره شهیدپژوهی در مدارس اظهار كرد: مهمترین هدفی که در این طرح دنبال می شود درگیر کردن دانش آموزان در این جشنواره به منظور تحقیق و پژوهش در زندگی و رفتار شهداست.
وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره قطعا اثرات بسیار مثبتی را به دنبال خواهد داشت و برای اجرای هرچه بهتر آن نیازمند همکاری همه جانبه تمامی دستگاه ها هستیم.
گفتنی است رمضان نیری معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با بیان این که طرح جامعی در راستای برگزاری مطلوب این جشنواره آماده شده است مستند سازی فعالیت های فرهنگی شهدا،تحلیل محتوای وصیت نامه شهدا،تهیه نقاشی و پوستر و سرگذشت پژوهی در حوزه فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهیدان گرانقدر را بخشی از اقداماتی دانست که در این جشنواره انجام خواهد شد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن