تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820916963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با هر وسليه اي که داريد صاحب گرانترين گوشي دنيا شويد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۰:۳۰ق.ظ)
با هر وسليه اي که داريد صاحب گرانترين گوشي دنيا شويد کاربر بر اساس سليقه شخصي خود مي‌تواند هرچيز عجيبي که به ذهنش مي‌رسد را سفارش دهد تا شرکت سازنده آن را به بدنه گوشي اضافه کند. پيش از اين مدل‌هاي ويژه گوشي هوشمند آيفون يا HTC One با بدنه‌اي از جنس طلا روانه بازار شدند و توجه کاربران جهاني را به خود جلب کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت Bellperre که در زمينه توليد گوشي‌هاي هوشمند لوکس و پيشرفته تخصص فراوان دارد،‌ سعي کرده است محصولي متفاوت با ديگر گوشي‌هاي گران‌قيمت و منحصر به‌فرد روانه بازار کند.
گوشي هوشمند جديد اين شرکت نه تنها با بدنه‌اي از جنس طلا به دست کاربران مي‌رسد و روي آن از تکه‌هاي الماس و پوست مار پِيتون استفاده شده است، بلکه اين امکان را در اختيار کاربر مي‌گذارد تا هر آنچه که دوست دارد را در بدنه گوشي به کار برد و به عبارت ديگر، گوشي را با سليقه شخصي تزيين کند.
اگرچه بدنه اين گوشي هوشمند از گران‌ترين فلزات، سنگ‌ها و چرم‌ها ساخته شده است، اما؛ کاربر بر اساس سليقه شخصي خود مي‌تواند هر چيز عجيبي که به ذهنش مي‌رسد را سفارش دهد تا شرکت سازنده آن را به بدنه گوشي اضافه کند.
به عنوان مثال، کاربر مي‌توند هر يک از کليدهاي سخت‌افزاري گوشي را با يک سنگ گران‌قيمت و به رنگ‌هاي مختلف سفارش دهد و شرکت Bellperre هم تأييد کرده است که اين محصول را در کوتاه‌ترين زمان، با بهترين کيفيت و طبق خواسته مشتري به دست آن مي‌رساند.
اين مسأله باعث شده است تا شرکت Bellperre براي ساخت گران‌ترين گوشي هوشمند جهان هم آمادگي خود را اعلام کند تا در صورت تمايل کاربر، چنين محصولي ساخته شود.
اين محصولي ظاهري شبيه گوشي‌هاي قديمي دارد و در حالي که مدل کنوني آن مبتني بر سيستم‌عامل S60 ساخته شده است، شرکت Bellperre اعلام کرده که به زودي مدل اندرويدي آن را نيز در اختيار کاربران مي‌گذارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن