تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820788759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی تفویض اختیارات دولت به استانداران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بررسی تفویض اختیارات دولت به استانداران
رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور از برگزاری نشست مشترک استانداران با هیات وزیران در روز چهارشنبه(11 تیرماه) خبر داد.
آفتاب: «روح الله جمعه ای» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نشست به میزبانی هیات دولت برگزار خواهد شد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور نیز پیش از این در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا محورهای این نشست را موضوعاتی همچون بحث کاهش تورم، توسعه اقتصادی، ابلاغ سیاست های جدید دولت و بررسی اختیارات استانداران برای اجرای این سیاست ها عنوان کرد.


جواد ناصریان با بیان اینکه یکی از خواسته های استانداران تفویض اختیار است، گفت: در کارگروه تحول اداری پیش بینی شده در مجموعه وزارت کشور ، بحث تفویض اختیارات استانداران در حال بررسی است که اختیارات مورد نیاز از طریق وزارت کشور و هیات دولت به آنان واگذار شود.


وی افزود: ما تمرکز خود را روی تفویض اختیار در حوزه وزارت کشور و هیات وزیران گذاشته ایم و قطعا در جلسه آینده با هیات دولت یکی از موضوعات این خواهد بود که برای اجرای سیاست های دولت استانداران چه نوع اختیاراتی لازم دارند و آیا هیات وزیران این اختیارات را تفویض می کند؟


استانداران کشور از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تا کنون دو گردهمایی در سال 92 و یک گردهمایی مشترک با فرمانداران در سال جاری داشته اند.


چهارمین گردهمایی استانداران نیز فردا به میزبانی هیات دولت برگزار خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن