تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819721018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف مالی شهرداری با پیمانکار بزرگترین طرح شهری بجنورد فیصله یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با پیگیری حقوقی، اختلاف مالی شهرداری با پیمانکار بزرگترین طرح شهری بجنورد فیصله یافت بجنورد - ایرنا - شهردار بجنورد گفت: با ارایه مدارک مستند قانونی و پیگیری حقوقی، پیمانکار پروژه غیرهمسطح چهارراه شهدای بجنورد پذیرفت اشتباه تایپی قرارداد را که 55 میلیارد ریال بار مالی به شهرداری تحمیل می کرد را نادیده بگیرد.


ˈروح الله براتیانˈ عصر سه شنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق مدارک موجود، مشخص شد که زمان تعدیل در مناقصه براساس سال 90 تعیین شده که به اشتباه در تایپ نوشتاری سال تعدیل 87 نگاشته شده است.
وی افزود: همین اشتباه تایپی که سال تعدیل را از سال 90 به سال 87 کاهش داده بود، در صورت عدم پیگیری می توانست 55 میلیارد ریال بار مالی مازاد به شهرداری تحمیل کند.
وی اضافه کرد: پیمانکار تقاطع غیرهمسطح چهارراه شهدای بجنورد، پس از پذیرش این موضوع، آماده اجرای پروژه ای شده که به دلیل همین اشتباه تایپی حدود سه ماه متوقف شده بود.
شهردار بجنورد گفت: پیمانکار طبق قانون باید به دلیل تاخیر بیش از حد مجاز پروژه تقاطع غیر همسطح به شهرداری جریمه پرداخت کند.
براتیان افزود: پیمانکار تقاطع غیرهمسطح یک هفته مهلت دارد تا میزان تاخیر را بررسی و چنانچه میزان تاخیر بیش از حد مجاز قانونی باشد، جریمه متعلقه را به شهرداری بپردازد.
وی اضافه کرد: پس از پایان مهلت یک هفته ای، دهه آخر تیرماه نشست دیگری با پیمانکار خواهیم داشت و در زمینه آغاز پروژه بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.
وی افزود: اگر پیمانکار حاضر به اجرای پروژه باشد، شهرداری نیز به شرط پرداخت جرایم تاخیر غیرمجاز ،موافق ادامه کار از سوی پیمانکار فعلی است.
شهردار بجنورد گفت: چنانچه پیمانکار نخواهد عملیات اجرایی پروژه را از سر بگیرد، علاوه بر خلع ید از پروژه، باید جرایم ناشی از تاخیر را بپردازد.
براتیان افزود: پیش بینی می شود حداکثر تا اوایل مرداد سال جاری عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهر بجنورد از سر گرفته شود و با سرعت کاری این پروژه را تا پایان سال آماده بهره برداری خواهیم کرد.
تقاطع غیر همسطح بجنورد اوایل مردادماه سال 91 آغاز شد که طبق قرارداد باید این پروژه دی ماه 92 به اتمام می رسید، اما به دلیل بروز برخی مشکلات از جمله اختلاف پیمانکار و شهرداری بر سر تعدیل از اسفند 92 تاکنون این طرح متوقف شده است.
شورای اسلامی شهر بجنورد برای اجرای این پروژه 130 میلیارد ریال اعتبار مصوب کرده که با احتساب تعدیل به نظر می رسد در مجموع این پروژه که از سوی شهردار منتخب شورای اسلامی دوره چهارم بجنورد غیرضروری تشخیص داده شده است، با حدود 200 میلیارد ریال تکمیل شود.
شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد. ک/3
2712/626

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن