تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکستان : ادعای دخالت در درگیری های هلمند افغانستان نادرست است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پاکستان : ادعای دخالت در درگیری های هلمند افغانستان نادرست است اسلام آباد - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اتهام عنوان شده توسط دولت کابل مبنی بر دست داشتن نیروهای پاکستانی در درگیری های اخیر در ولایت ˈهلمندˈ در جنوب افغانستان را رد و این موضوع را نادرست دانست.


به گزارش ایرنا، خانم ˈتسنیم اسلمˈ امروز سه شنبه با صدور بیانیه رسمی افزود: اسلام آباد اظهارات برخی از مقامات افغانستان در خصوص مقصر دانستن پاکستان در اقدام به ایجاد حملات مرگبار در ولایت هلمند را بسیار نا امید کننده می داند.
منابع خبری گزارش دادند: ˈرنگین دادفر سپنتاˈ مشاور امنیت ملی افغانستان روز گذشته (دوشنبه) در گفت وگو با خبرنگاران در کابل ادعا کرد که درگیری های مرگبار میان نیروهای امنیتی افغانستان و شبه نظامیان طالبان با دخالت مستقیم عناصر پاکستانی برنامه ریزی و اجرا شده است.
براساس این گزارش؛ سخنگوی مرکز دیپلماسی دولت اسلام آباد گفت: سرزنش کردن پاکستان توسط مقامات افغانستانی با طرح چنین اتهاماتی، غیرمفید و بی اساس است.
وی خاطر نشان کرد: در وضعیتی که پاکستان متعهد به از بین بردن چالش های مشترک در همکاری با افغانستان می باشد، ضروری است تا تلاش های دو کشور برای ایجاد محیط مساعد جهت تعامل مثبت و سازنده افزایش یابد.
در جریان سفر پنجشنبه گذشته رنگین دادفر سپنتا مشاور امنیت ملی افغانستان به اسلام آباد دو با هدف گسترش همکاریهای امنیتی، کار گروه مشترک تشکیل دادند.
پاکستان و افغانستان با تاکید بر اینکه تروریسم دشمن مشترک دو کشور بوده و برای از بین بردن این چالش همکاری و هماهنگی نزدیک میان نهادهای یکدیگر ضروری می باشد افزودند: نشست مربوطه میان اعضای گروه کاری مشترک به منظور افزایش هماهنگی های امنیتی 12 تیر (سوم جولای) در اسلام آباد برگزار می شود.
آساق*ط*ا.ر/1547

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن