تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818936876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لادروپ سرمربي لخوياي قطر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لادروپ سرمربي لخوياي قطر شد
سرمربي دانمارکي پيشين تيم‌هاي ختافه و سوانزي هدايت تيم لخوياي قطر را برعهده گرفت.

ميشل لادروپ اعلام کرد از فصل آينده هدايت تيم لخوياي قطر را برعهده خواهد داشت، هرچند اين تيم ممکن است آخرين تيمي باشد که او در آن مربيگري مي‌کند.

به نقل از تسنيم، لادروپ که از ماه فوريه به دنبال اخراجش از سوانزي بيکار بوده است، در شرايطي با قهرمان ليگ قطر قراردادي يک ساله بسته است که پيش از اين گفته بود حاضر نيست در تيم‌هاي کوچک در حد و اندازه سوانزي، ختافه و مايورکا که سابقه کار در آنها را دارد، فعاليت کند. او اما اکنون پذيرفته مربيگري در خاورميانه را تجربه کند.

لادروپ در گفت‌وگو با نشريه پوليتيکن دانمارک گفت: من در حال ورود به آخرين فاز دوران کاري‌ام به عنوان يک مربي هستم اما اين را که لخويا آخرين تيم تحت هدايت من يا يکي مانده به آخري باشد، نمي‌دانم. شايد دو سال، شايد سه سال و شايد چهار سال ديگر هم مربيگري کنم. جواب اين سؤال که چه زمان بازنشسته مي‌شوم نامشخص است.

لادروپ فصل گذشته در حالي از سمت سرمربيگري سوانزي بر کنار شد که تنها جام قهرماني تاريخ اين باشگاه را در دو فصل پيش در جام اتحاديه کسب کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/04/10 17:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن