تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819428926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت صدای کودکان خیابانی و کار را شنیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل آسیب های وزارت تعاون : دولت صدای کودکان خیابانی و کار را شنیده است کرج- ایرنا- مدیرکل آسیب های اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: یک برنامه بزرگ برای بررسی وضعیت کودکان خیابانی و کار در دست اقدام است که نشان می دهد، دولت صدای آنان را شنیده است .


ˈروزبه کردونیˈ روز سه شنبه در نشست بررسی آیین نامه ساماندهی کودکان خیابانی در البرز، افزود: دولت تلاش های ویژه ای را در زمینه تشکیل شوراهای استانی برای بررسی وضعیت این کودکان آغاز کرده است.
وی تشکیل شورای کودکان کار و خیابانی را از جمله اقدامات موثر دولت یازدهم در پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: مساله کودکان فقط موضوعی کودکانه نیست و اگر بچه ها را نبینیم فردای جامعه به خطر می افتد.
مدیرکل آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادای حقوق شهروندی کودکان خیابانی را از رویکردهای مهم این وزارتخانه ذکر کرد.
وی تاکید کرد: 11 دستگاه اجرایی در حوزه کودکان باید اقدامات موثر را از انجام دهند که بهزیستی از جمله آنها است.
وی یادآورشد: در تهران شهرداری نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند و امیدواریم در استان البرز نیز از سوی این دستگاه اجرایی فعالیت های موثری صورت گیرد .
مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه دو هزار نفر کودکان خیابانی در این استان وجود دارد، گفت: بخش قابل توجهی از آنها ، کودکانی هستند که از تهران به البرز انتقال داده می شوند.
ˈافروز بهرامیˈ افزود: موضوع کودکان خیابانی با توجه به آسیب های بسیاری که در پی دارد باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و بهزیستی همسو و همگام با دستگاههای اجرایی متولی است .
وی یادآورشد: امروزه به علت آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، بی سرپرستی و بد سرپرستی، کودکان از خانه های خود فرار کرده و به کارهایی چون دستفروشی روی می آورند.
در این نشست برنامه سازماندهی کودکان خیابانی، راه اندازی مرکز ساماندهی کودکان از سوی شهرداری ، انجام اقدامات لازم از سوی آموزش و پرورش برای تامین نیازهای دانش آموزان دارای وقفه در تحصیل به تصویب رسید.ک/2
2818/ 691/ 605

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن