تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 24 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811120279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

˝سمفونی وحدت˝ سمبل همبستگی همه ادیان و اقوام استان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی: ˝سمفونی وحدت˝ سمبل همبستگی همه ادیان و اقوام استان است خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی گفت: سمفونی وحدت نماد و سمبل همبستگی و همدلی همه ادیان و اقوام استان است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۰ تير ساعت 14:44



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام محمد باقر کریمی در جلسه شورای عمومی استان که در سالن حوزه استانداری تشکیل شد، با اعلام مطلب فوق افزود: این سمفونی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تولید می شود و تمامی دست اندرکاران تولید این برنامه و سمفونی از هنرمندان داخلی هستند. وی در ادامه افزود: اقدامات کارشناسی برای انجام این سمفونی انجام شده و پس از تشکیل کمیته اجرایی لازم در این زمینه مراحل اجرایی، تهیه و ساخت این اثر با سرعت لازم در پیش گرفته شده و در نهایت به عنوان سمبل اتحاد و همبستگی اقوام وادیان مختلف ایرانی در سطح ملی و بین المللی عرضه شود.
 
حجت الاسلام کریمی با اشاره به برنامه ریزی های مختلف در زمینه های فرهنگی اظهار کرد: اجرای مسابقات، نشست ها و جلسات مشورتی برای بازی های محلی، صدا و سیما و نقش آن در آگاهی دادن به مردم و حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی، انجام بازی های سنتی در مراکز و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تدوین برنامه و راهکارهای مناسب برای شناخت جوانان با مشاهیر و بزرگان استان، تشویق کودکان و نوجوانان در راستای انجام ورزش های باستانی، طراحی تقویم از مشاهیر و مفاخر استان برای اولین بار در سطح کشور و راه اندازی نهضت ترجمه کتاب های مهم به زبان های مختلف، می تواند از مهمترین برنامه های فرهنگ سازی در زمینه های مختلف باشد.
 
وی با اشاره به افزایش واردات کالا و به خصوص لباس از کشورهای دیگر اظهار کرد: بسیاری از این لباس ها و کالاها دارای مارک های تبلیغاتی و نوشته های نامناسب هستند و باید به نحوی از ورود چنین کالاهایی به داخل کشور جلوگیری کرد.
 
 حجت الاسلام کریمی ادامه داد: برگزاری جشنواره ها و مسابقات محلی می تواند نقش مهمی در یادگیری و فرهنگ سازی و جا انداختن بسیاری از مولفه های غنی ایرانی برای افزایش میل و گرایش جوانان و نوجوانان به بازی های اصیل ایرانی داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب خواسته جمعی می طلبد و باید برای هر ارگان و دستگاه اجرایی وظایف خاصی تعریف شود تا هر سازمان با توجه به چهارچوب های مربوطه عمل کند.
 
حجت الاسلام کریمی یکی از نقاط جوانان را عدم شناخت آنان با مفاخر و مشاعیر استان خواند و گفت: در این زمینه با انجام برنامه ریزی های مختلف و کارهای کارشناشی شده تصمیم به چاپ تقویمی در جهت معرفی این بزرگان برای اولین بار در کشور به جوانان شده است که امیدواریم با استقبال جوانان پرشور مواجه شود.
  مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی نامگذاری بعضی از اماکن و ساختمان ها را با اسامی غربی را شایسته ندانست و خاطر نشان کرد: در خصوص این موضوع شهرداری باید با همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی استان در خصوص این نامگذاری ها اقداماتی انجام داده تا بتوانیم با اینگونه اقدامات قدم های راسخی در جهت اعتلای فرهنگی برداشته باشیم.      











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن