تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضاهای بلا استفاده ادارات استان ساماندهی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فضاهای بلا استفاده ادارات استان ساماندهی شود شهرکرد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری چهارمحال وبختیاری از مسوولان ادارات استان خواست اقدامات لازم را برای ساماندهی فضاهای بلا استفاده ساختمان های اداری به کار گیرند.


به گزارش ایرنا، ˈسیامک سلیمانی دشتکیˈ روز سه شنبه در نشست کارگروه فضاهای اداری استان افزود: فضاهای اداری غیرقابل استفاده و اضافی دستگاه ها شناسایی و ساماندهی شود.
وی با بیان اینکه برخی فضاهای اداری در شهرها و روستاهای استان غیرقابل استفاده و یانیمه کاره رها شده، تصریح کرد: این در حالی است که برخی اداره ها در شهرهای مختلف استان و یا بخشداری ها و دهیاری ها فاقد ساختمان و فضای فیزیکی مناسب است.
سلیمانی دشتکی عنوان کرد: ساختمان ها و فضاهای اضافی در شهرها و روستاهای استان باید در قالب کمیته ساماندهی استان تغییر کاربری یافته و با به سایر ادارات واگذار شود.
وی از ضعف ایمنی کافی در برخی ساختمان های اداری استان خبرداد و افزود: این گونه ساختمان ها باید بازسازی شود.
با توجه به اضافه شدن دو شهرستان جدید به شهرستان های استان چهارمحال وبختیاری در یک سال اخیر، دفاتر برخی از ادارات استان به دلیل فقدان مکان مناسب هنوز در این شهرستان ها ایجاد نشده است.
7362/558/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن