تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ليگ‌هاي فوتبال نوجوانان و جوانان قم بعد از ماه مبارک رمضان آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۱۵ب.ظ)
ليگ‌هاي فوتبال نوجوانان و جوانان قم بعد از ماه مبارک رمضان آغاز مي‌شود مسئول کميته مسابقات هيئت فوتبال استان قم از آغاز ليگ‌هاي فوتبال نوجوانان و جوانان باشگاه‌هاي قم بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد رنگرز جدي تصريح كرد: با توجه به اينكه فوتبال در قم استعدادهاي بسيار زيادي دارد و با در نظر گرفتن اينكه به ايام اوقات فراغت فصل تابستان نزديك مي‌شويم هر ساله در چنين ايامي اقدام به برنامه ريزي و برگزاري بازي‌هاي ليگ‌هاي فوتبال رده‌هاي سني پايه فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي استان قم مي‌كنيم.
وي ادامه داد: فوتبال در قم استعدادهاي بسيار زيادي دارد و سعي ما اين است كه همانند مدارس فوتبال كه به خوبي ساماندهي شده‌اند ليگ‌هاي پايه فوتبال باشگاه‌هاي استان قم را نيز با نظم و برنامه ريزي مطلوب و مناسب برگزار كنيم و استعدادهاي اين رشته پرورش يابند.
مسئول کميته مسابقات هيئت فوتبال استان قم در ادامه با بيان اينكه فصل جديد مسابقات ليگ‌هاي نوجوانان و جوانان فوتبال باشگاه‌هاي قم پس از ماه مبارک رمضان آغاز مي‌شود، اضافه كرد: ضوابط مربوط به برگزاري اين مسابقات در جلسه توجيهي که به‌زودي برگزار مي شود به باشگاه‌هاي ابلاغ خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به اينكه بهبود زيرساخت‌هاي فوتبال قم نيازمند همکاري باشگاه‌ها است، ياد آور شد: در راستاي اجراي طرح آسيا ويژن در قم و براي بهبود وضعيت زيرساختي فوتبال قم، تمامي باشگاه‌هاي فوتبال قم بايد به شکل رسمي تشکيل هيئت مديره دهند و باشگاه خود را در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت کنند.
رنگرز جدي خاطرنشان كرد: اين مصوبه در مورد باشگاه‌هايحاضر در ليگ برتر قهرماني فوتبال باشگاه‌هاي استان قم انجام شده و خوشبختانه هم اکنون تمامي تيم‌هاي حاضر در بازي هاي ليگ برتر فوتبال قم به شکل رسمي ثبت شده و داراي شناسنامه هستند.
مسئول کميته مسابقات هيئت فوتبال قم ابراز داشت: امسال تيم‌هاي ليگ دسته اول ملزم به ثبت شرکت و تشکيل هيئت مديره هستند و اگر باشگاهي اين اقدام را انجام ندهد حتي حق شرکت در مسابقات ليگ‌هاي پايه را هم ندارد و به طور کلي بهبود زيرساخت‌هاي فوتبال قم نيازمند همکاري باشگاه‌هاست.
رنگرز جدي در ادامه به وضعيت زمين چمن مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم و برنامه ريزي اين هيئت براي برگزاري مسابقات ليگ‌هاي داخلي در اين ورزشگاه اشاره كرد و عنوان داشت: اين زمين هنوز در اختيار هيئت فوتبال قرار نگرفته است و گفته مي‌شود تا اواخر تابستان قابل استفاده در مسابقات است و بدين ترتيب حداقل براي آغاز مسابقات به جز ورزشگاه تختي، روي زمين ديگري حساب باز نخواهيم كرد.
مسئول کميته مسابقات هيئت فوتبال قم در بخش ديگري از صحبت هاي خود تصريح کرد: بر اساس برنامه از پيش تعيين شده، در نظر داريم از روز عيد فطر، مسابقات ليگ نوجوانان باشگاه هاي استان را آغاز کنيم البته اين زمان، بستگي به وضعيت قراردادها و تحويل آلبوم تيم هاي حاضر در مسابقات دارد.
رنگرز جدي در پايان تاکيد کرد: تيم‌هايي که کار ثبت شرکت ها و تشکيل هيئت مديره خود را انجام نداده باشند در ليگ هاي نوجوانان و جوانان نيز شرکت داده نمي‌شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن