تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805161602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتار سازی قرآنی را در جامعه رواج دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع): رفتار سازی قرآنی را در جامعه رواج دهیم شهرری - ایرنا - معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: با تدبر و عمل به دستورات قرآن، رفتار سازی قرآنی را در جامعه رواج دهیم.


ˈعباس سلیمیˈ روز سه شنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آنچه که در روایات مطرح می باشد این است که ماه رمضان را ماه بهار قرآن نام گذاشته اند و در این ماه چنان که در زمستان زمین می میرد و در بهار دوباره زنده می شود در ماه رمضان هم ما وقتی خود را در مقابل نسیم خوش قرآن قرار می دهیم قلبهای ما زنده می شود.
وی افزود: قرآن کتاب زندگی است و اگر کسی به دستورات قرآن عمل نماید و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، موجب احیای قلب و روح خود می شود.
سلیمی ادامه داد: امید است با استفاده درست از این ماه پر برکت و با قرائت قرآن و تدبر و تحقیق در دستورات آن در پایان ماه رمضان استفاده خوبی را از فیوضات این ماه کرده باشیم.
وی در ادامه به برنامه های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: مطابق هرسال در روزهای ماه رمضان برنامه جزء خوانی برگزار می شود و هر روز یک جزء از قرآن با حضور قاریان بین المللی کشورمان قرائت می شود.
معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خاطرنشان کرد: امسال با هماهنگی انجام شده مراسم قرائت قرآن که در حرم برگزار می شود بطور زنده و مستقیم از شبکه پنچ سیما پخش می شود.
وی بیان داشت: در ابتدای قرائت قرآن، چکیده ای از مهمترین دستورات و برنامه های آن جزء توسط کارشناسان برای مردم تبیین می شود و در پایان مراسم سخنرانی کارشناسان مذهبی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.
سلیمی گفت: هر روز در مراسم قرائت قرآن مسابقه فرهنگ قرآنی برگزار می شود و از همان جزئی که قرائت شده است سوالی مطرح می شود و حضار و بینندگان تلویزیون می توانند در آن شرکت نمایند و به برندگان در این مسابقات کارت شرکت در مراسم غبار روبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) داده می شود که می توانند همراه دو نفر در آن شرکت کنند.
وی ادامه داد: در پایان ماه رمضان مراسم اختتامیه جزء خوانی قرآن برگزار و از قاریان تقدیر می شود و اسامی برندگان مسابقه فرهنگ قرآنی نیز اعلام می شود.
سلیمی در خصوص دیگر برنامه های آستان در ماه رمضان اظهارداشت: برنامه قرائت دعای توسل و کمیل هر هفته برگزار و شب های جمعه از ساعت یک و سی دقیقه بامداد مراسم مناجات خوانی در مسجد جامع برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین در مراسم نورانی آستان حجج اسلام ˈصمدی یزدیˈ ، ˈتاج لنگرودیˈ و ابوالحسنی به ترتیب از دهه اول تا دهه سوم ماه مبارک، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
سلیمی خبر داد: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافته و در غرفه آستان مقدس، نمایی از فعالیت بیش از بیست ساله تخصصی قرآنی و محصولات و تولیدات مرکز آموزش قرآن کریم آستان به همراه اقلام فرهنگی دیگر در معرض دید و ارائه به علاقمندان قرار داده شده است؛ و همچنین برگزاری مسابقه فرهنگی - قرآنی از برنامه های دیگر غرفه آستان مقدس در این نمایشگاه خواهد بود.
وی تاکید کرد: طبق دستور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ایام ماه مبارک رمضان حرم مطهر به صورت شبانه روزی باز می باشد.
سلیمی اعلام کرد: اوج برنامه های ماه مبارک رمضان در شب های قدر می باشد که در این شبها با هماهنگی های صورت گرفته در شب نوزدهم حجت الاسلام دکتر رفیعی در شب بیست و یکم آیت الله سید احمد خاتمی و در شب بیست و سوم حجت الاسلام قاضی عسگر سخنرانی و مراسم احیاء را برگزار خواهند کرد و مداحان غلامرضازاده، زین العابدین فرد و رمضان پور به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.
وی در پایان خبر داد: هر شب آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) میزبان افطار یک هزار نفر از زائران خود می باشد.
1914/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن