تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پهنای باند اینترنت در آذربایجان غربی به حدود شش گیگابایت رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پهنای باند اینترنت در آذربایجان غربی به حدود شش گیگابایت رسیده است ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر پهنای باند اینترنت در استان به حدود شش گیگابایت رسیده است و این در حالی است که پهنای باند در یک سال گذشته، سه گیگا بایت بود.


بهمن اسماعیل زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش کارکنان مخابرات در حوزه اینترنت پرسرعت، شاهد افزایش 70 درصدی پهنای باند در یک سال گذشته در استان هستیم.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، شبکه انتقال آذربایجان غربی نیز در این مدت 100 برابر افزایش یافته که این رقم نیز بر کیفیت اینترنت تاثیرگذار بوده است.
وی با اشاره به اینکه از سال 90، اینترنت پرسرعت در آذربایجان غربی به اجرا درآمده است، اظهار کرد: در آن زمان حدود هشت هزار پورت اینترنت پرسرعت داشتیم که این رقم در حال حاضر به 130 هزار پورت رسیده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی ادامه داد: این افزایش نشان می دهد که در حوزه پورت های نصب شده اینترنت پرسرعت در سه سال گذشته، با افزایش 16 برابری رو به رو هستیم.
اسماعیل زاده گفت: در حال حاضر نیز آماده واگذاری 165 هزار پورت جدید اینترنت پرسرعت در آذربایجان غربی هستیم.
وی در خصوص اقدامات توسعه ای مخابرات در روستاهای استان نیز اظهار کرد: در حال حاضر در 350 روستای آذربایجان غربی امکان اینترنت پرسرعت وجود دارد و 170 روستای دیگر نیز در برنامه ایجاد این امکان لحاظ شده است.
وی افزود: با تلاش کارکنان شرکت مخابرات، در تمامی نقاط آذربایجان غربی، فیبر نوری وجود دارد و آماده ارائه خدمات اینترنتی در این بستر پیشرفته هستیم.
توسعه اینترنت پرسرعت در دنیای امروز، نیاز اساسی به شمار می رود و با توجه به پیشرفت های صورت گرفته، ایران اسلامی و آذربایجان غربی به سرعت به سمت این توسعه در حرکت هستند.
8136/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن