تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819832599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان سمنان به عنوان معین امداد و نجات شمال شرق کشور شناخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان سمنان به عنوان معین امداد و نجات شمال شرق کشور شناخته شد سمنان - ایرنا - استاندار سمنان از شناخته شدن این استان به عنوان معین امداد و نجات شمال شرق کشور خبر داد.


ˈمحمد وکیلیˈ روز سه شنبه در نشستی با ˈپیرحسین کولیوندˈ رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: این جمعیت به عنوان سازمان مردم نهاد، نگاه بشردوستانه دارد و باید شرایط و امکانات لازم را برای هر نوع فعالیت و خدمت فراهم نماید.
وی گفت: در جمعیت هلال احمر و خدمات رسانی، اولین مساله در مسیر جاده ها امداد هوایی است.
وکیلی یادآور شد: چون استان سمنان در مسیر تردد زائران امام رضا (ع) قرار دارد و سالانه حدود 25 تا 30 میلیون نفر از این استان عبور می کنند هلال احمر باید در امداد جاده ای حضور جدی و عملیاتی داشته باشد.
وی اظهار داشت: از ایوانکی به عنوان ورودی استان سمنان تا عباس آباد به عنوان خروجی این استان به سمت مشهد با مشکلات امداد و نجات روبرو هستیم و در هر حادثه ای، مساله جدی انتقال مجروحین به مراکز درمانی است که با احداث پایگاه امداد و نجات هوایی در استان سمنان مشکلات به حداقل می رسد.
استاندار سمنان تاکید کرد: هلال احمر باید به عنوان پشتیبان و معین برای استان باشد و در صورت بروز حادثه چه از لحاظ هوایی، ریلی و جاده ای پشتیبانی لازم را انجام دهد تا شاهد خدمات رسانی مطلوب به مردم باشیم.
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت: عملکرد، با رضایت مندی مردم ارتباط مستقیم دارد و باید با تسریع در ارائه کمک های امدادی، زمینه های رضایت مردم را کسب نماییم.
ˈپیرحسین کولیوندˈ گفت: به دلیل اینکه استان سمنان به هشت استان کشور متصل است می توانیم با ایجاد بسترهای لازم، امکان پشتیبانی و امداد رسانی به هشت استان کشور را فراهم نماییم.
وی خاطرنشان کرد: توسعه امداد هوایی استان سمنان با تخصیص بالگرد در برنامه های این سازمان قرار دارد و به منظور تسریع در امداد رسانی نیازمند احداث یک پایگاه امداد هوایی در استان هستیم که امیدواریم بزودی در استان راه اندازی شود.
وی اظهار داشت: در سفرهای نوروزی شمار زیادی از مسافران نوروزی از مسیر استان سمنان عبور می کنند که برای خدمت رسانی مطلوب تر، یک مرکز پشتیبانی بسیار مجهز شرق کشور را در استان سمنان احداث خواهیم کرد.
کولیوند افزود: به منظور تکمیل تجهیزات لجستیکی، تجهیزات لازم را در اختیار پایگاه های امدادی در استان سمنان قرار خواهیم داد.
رییس سازمان امداد و نجات کشور خاطرنشان کرد: در تحقق امر مقام معظم رهبری برای افزایش داوطلبین و امدادگران جمعیت هلال احمر باید با تلاش بیشتر و ارائه آموزش های لازم، امدادگران در محلات و روستاها به سرعت به محل حادثه برسند تا از ایجاد خسارت و تلفات بیشتر جلوگیری شود. ک/1
/508/599

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن