تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان جوانان هلال احمر ایران عضو «منا» شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سازمان جوانان هلال احمر ایران عضو «منا» شد تهران - ایرنا - رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از عضویت این سازمان به عنوان نماینده هلال احمر ایران در کمیته هماهنگی جوانان منطقه شمال آفریقا و خاورمیانه(منا) فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر خبر داد.


به گزارش ایرنا از سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، «وحید قبادی دانا» با بیان اینکه نشست جوانان جمعیت های عضو منطقه منا، چهارم و پنجم تیر ماه در بیروت پایتخت لبنان برگزار شد، افزود: «سعید بابایی» معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان به عنوان نماینده هلال احمر ایران در این نشست حضور یافته بود.
وی ادامه داد: در این نشست استراتژی های دستیابی به شعارهای اصلی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در حوزه جوانان با محورهای جوانان به عنوان مدیران، جوانان به عنوان بهره گیران و جوانان به عنوان داوطلبان بررسی شد.
به گفته قبادی دانا، در نشست یاد شده، محورهای کاری جمعیت های عضو منطقه منا در حوزه جوانان برای سال های 2014 و 2015 میلادی نیز به تصویب رسید.
وی افزود: در این نشست که با حضور نمایندگان جوانان کشورهای منطقه شمال آفریقا، خاورمیانه و خلیج فارس تشکیل یافته بود، پس از تصویب سرفصل های کاری، از بین نمایندگان حاضر، شش کشور به عنوان تیم هماهنگی جوانان منطقه منا انتخاب شدند.
قبادی دانا، هماهنگی در حمایت و اقدامات مشترک اعضای شبکه جوانان منا، تسهیل ارتباط میان سطوح بین المللی فدراسیون و جمعیت های ملی و انجام اقدامات مقتضی به منظور بهبود جنبه های استمرار و پایدار تلاش های شبکه جوانان منا را وظیفه کمیته هماهنگی جوانان منطقه منا عنوان کرد.
رییس سازمان جوانان هلال احمر گفت: جمعیت ملی کشورهای جمهوری اسلامی ایران و لبنان از منطقه خاورمیانه، بحرین و یمن از منطقه خلیج فارس و مصر و تونس از منطقه شمال آفریقا به عنوان کشورهای عضو کمیته هماهنگی جوانان منا انتخاب شدند.
همچنین برخی مباحث این گردهمایی به دلیل انفجار انتحاری در هتل نزدیک به محل برگزاری نشست، به زمان دیگری موکول شد.
اجتمام ** 3377 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن