تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819260414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعیت هلال احمرایران تنها جمعیتی است که دانشگاه مستقل دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر/ جمعیت هلال احمرایران تنها جمعیتی است که دانشگاه مستقل دارد تهران-ایرنا-رئیس بخش توسعه سازمانی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمربه بازدید از موسسه آموزش عالی هلال ایران اشاره و گفت: تا جایی که اطلاع دارم جمعیت هلال احمر ایران تنها جمعیتی است که مجهز به دانشگاه مستقل برای خود است.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، ˈراجر براکهˈ در حاشیه نشست تخصصی ارزیابی و ارائه راهکارهای تکمیلی طرح تحول جمعیت هلال احمر افزود:جمعیت هلال احمر ایران از جمعیت های شناخته شده در پاسخگویی به حوادث است و ظرفیت های بالا، سیستم خوب و منابع مناسبی دارد و متخصصان و کارشناسان خبره ای که مدیریت حوادث را می فهمند و این را نمی توان در هیچ جمعیتی در سطح منطقه یافت.
وی درباره نظام تحول راهبردی جمعیت هلال احمر گفت:این نظام با نگاهی بسیار ممتاز، مدرن و غیرسیاسی تنظیم شده است.
براکه افزود:در تنظیم این نظام تحولی از نگاه، تکنولوژی و تفکر مدرن بهره گرفته شده است.
وی با تاکید براین که طرح تحول جمعیت هلال احمر ایران بسیار پیچیده بوده و نگاه بسیار جامعی در تنظیم آن وجود داشته است، تصریح کرد: در این طرح سوال های جدی و عمیقی درباره هلال احمر مطرح شده است.
وی به اعطای گواهینامه «توف راینلند» آلمان به نظام تحول جمعیت هلال احمر اشاره و تصریح کرد: این مهم نشان می دهد که استاندارد کار در تنظیم این نظام بسیار بالاست و تنظیم آن بر مبنای نگاهی مبتنی بر ارزش بوده و در آن 4 ارزش اصلی شناسایی شده و هدف این بوده است که این مفاهیم به سمتی برود که بتواند از ارزش های گفته شده دفاع کند.
به گفته وی ارزش های این نظام تحول بسیار مناسب انتخاب شده و نشان می دهد احترام به کرامت بهره وران در خدمات هلال احمر از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و این حاکی از مسوولیت پذیری است.
رئیس بخش توسعه سازمانی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر افزود: نکته مثبت در این نظام تحول این است که کاملا غیرسیاسی بوده و فقط به توانمندسازی مردم و افزایش مسوولیت پذیری آنها توجه داشته است.
وی با اشاره به این که نقاط ضعفی هم در تنظیم این طرح وجود دارد، توضیح داد: طبیعی است که برای تنظیم هر برنامه ای برای آینده باید نیازسنجی شود و جمعیت هلال احمر ایران هم تلاش زیادی برای شناسایی نیازها کرده، اما ممکن است در این زمینه با محدودیت هایی در زمینه دریافت حمایت از منابع درونی و دریافت اندیشه و تفکر از منابع بیرونی مواجه شده باشد.
اجتمام**3377*1580

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن