تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الگوهای برتر تدریس تربیت بدنی در آذربایجان غربی معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد الگوهای برتر تدریس تربیت بدنی در آذربایجان غربی معرفی شدند خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دهمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی مراسمی در ارومیه معرفی شدند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۹ تير ساعت 12:57

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از ارومیه، "ولی حسینی" معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم معرفی برترین های جشنواره الگوهای برتر تدریس استان گفت: بیش از 64 نفر از معلمان تربیت بدنی استان در این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در طی آن چهار نفر به عنوان الگوهای برتر انتخاب شدند.  
حسینی اظهار کرد: در بخش خواهران در دوره ابتدایی ˈهانیه جسورˈ از ناحیه 2 و در دوره متوسطه ˈفرخ لقا عزیزیˈ از شهرستان خوی و در بخش برادران دوره ابتدایی ˈمحمدامین گلیˈ از شهرستان مهاباد و در دوره متوسطه ˈشریف حاجی فرˈ از سلماس به مقام های اول دست یافتند.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی الگوهای نوین تدریس و بکار بردن موثر و کارآمد آنها در روش های تدریس درس تربیت بدنی و همچنین ایجاد زمینه مناسب، جهت نوآوری در روش های تدریس درس تربیت بدنی و کیفیت بخشی ساعت درس تربیت بدنی بود.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: آذربایجان غربی دارای 570 هزار نفر دانش آموز در 5500 مدرسه استان با یک هزار و 200 نفر معلم تربیت بدنی است.
 
حسینی اذعان داشت: دهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس دبیران تربیت بدنی آذربایجان غربی با همت کارشناسی تربیت بدنی ناحیه 1 ارومیه و با حضور مسوولان و دبیران تربیت بدنی آذربایجان غربی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه در سالن شهید رجایی ارومیه برگزار شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن