تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقيف مخازن گاز غيراستاندارد اتوبوس هاي شرکت واحد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۴ق.ظ)
توقيف مخازن گاز غيراستاندارد اتوبوس هاي شرکت واحد مديرکل استاندارد تهران از انجام بازرسي از مخازن CNG اتوبوس هاي شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، بازرسان و کارشناسان اين اداره کل استاندارد تهران، در جريان بازرسي هاي خود از سامانه شماره دو شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه، تعداد 141 مخزن CNG غيراستاندارد اتوبوس هاي گازسوز که با تشخيص و بازرسي هاي چشمي سطوح داخلي و خارجي شرکت بازرسي مجري، داراي آسيب سطح سه (از رده خارج) تشخيص داده بودند، توقيف کردند.
مسلم بيات در تشريح اين خبر گفت: اين مخازن با برچسب هاي پلمپ زرد رنگ امنيتي(غيرقابل خدشه) و داراي شماره سريال، برچسب گذاري و پلمپ شد.
وي ادامه داد: پيش از اين ، به مسئولين امر مبني بر جداسازي مخازن بازرسي شده معيوب ، با توجه به سطح آسيب ، تذکر داده شده بود و سپس اقدام به توقيف مخازن شد.
بيات با اشاره بر لزوم توجه جدي به رعايت الزامات استاندارد و ايمني مخازن گازسوز خودروهاي سبک و سنگين به ويژه ناوگان حمل و نقل عمومي درون شهري ، به لحاظ خطرزا بودن آن ، تاکيد کرد : مطابق قانون ، مسئوليت انجام بازرسي ادواري خودروهاي دوگانه سوز سبک و سنگين به ترتيب بر عهده وزارتخانه هاي کشور و راه و شهرسازي بوده که تاکنون اقدام مناسب و درخور از جانب ارگان هاي مذکور صورت نپذيرفته است ؛ اما با اقدام شوراي اسلامي شهر تهران در پيگيري و تشکيل جلسات هماهنگي و نيز مديريت شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه ، در مسير تامين ايمني شهروندان ، فرآيند بازرسي مخازن CNG اتوبوس هاي گازسوز با تقبل هزينه و تدارک و تخصيص سامانه از جانب شرکت واحد اتوبوسراني به توسط شرکت بازرسي تاييد صلاحيت شده از جانب سازمان ملي استاندارد ايران (شرکت بازرسي و مهندسي ايران IEI ) آغاز شده و در اين مسير ، تاکنون تعداد بالغ بر 900 مخزن CNG مورد بازرسي و آزمون قرار گرفته اند که از اين تعداد ، 141 مخزن که در اثر استفاده مکرر و آسيب هاي عمدتا فيزيکي ، از شرايط استاندارد خارج تشخيص داده شدند ، با اقدام قانوني اين اداره کل ، پلمپ و از چرخه مصرف خارج شدند.
وي در پايان تاکيد کرد : استمرار و اثر بخشي اين فرآيند مهم و حساس ، مستلزم همکاري و تعامل مطلوب کليه دستگاه هاي نظارتي و اجرايي ذيربط است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن