تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820190197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت موظف به ایجاد مسابقه خدمت‌رسانی در بین اصناف است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی خسرو تاج:
دولت موظف به ایجاد مسابقه خدمت‌رسانی در بین اصناف است
مشهد - خبرگزاری مهر: معاون بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: دولت موظف است با کمک بخش خصوصی زمینه مسابقه در خدمت‌رسانی را در بین اصناف و اتحادیه‌ها فراهم کند.



به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خسروتاج شامگاه یکشنبه در همایش گرامیداشت روز اصناف در مشهد با بیان اینکه بسیاری از تشکل‌ها و اتحادیه‌های ما نیازمند اصلاح ساختاری هستند، ابراز کرد: بایستی بسیاری از اتحادیه های ما یک جراحی اساسی شوند و در بحث ساختار نیازمند اصلاح هستند. وی افزود: دولت موظف است با کمک بخش خصوصی زمینه مسابقه در خدمت رسانی را در بین اصناف و اتحادیه ها فراهم کند. خسرو تاج بیان کرد: طبق بررسی‌هایی که ما در وزارت داشتیم یکی از بزرگترین معضلات تولیدکنندگان ما پرداخت مالیات بود که ما تلاش کردیم با امضای موافقت نامه ای با سازمان مالیات بخشی از این مشکلات مرتفع شود. وی سپس با تاکید بر نقش اتحادیه‌های صنفی گفت: ما باید بتوانیم اتحادیه را به جایگاه های واقعی خودشان برسانیم. خسرو تاج گفت: یکی از موضوعات اساسی که خوب است اتاق اصناف بر روی آن متمرکز شود توجه به ارزش های بالای اخلاقی کسب و کار است. وی تاکید کرد: یکی از سرمایه های اساسی ملت ها سرمایه های اخلاقی است و واحد های صنفی که جزو تشکل هایی هستند که بیشترین سر و کار را با مردم دارند باید ضمن توجه به اخلاق مداری به مشتری مداری هم توجه کنند. معاون بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت همچنین با اشاره به مسئله کیفیت گفت: یکی از دلایل مهاجرت به خارج از کشور عدم حمایت از کیفیت ارائه شده خدمات در کشور است. وی افزود: به عنوان مثال وقتی تلفن همراه آنتن نمی‌دهد یا اینترنت وصل نمی شود یا ما نمی توانیم تعمیرگاه خوبی برای خودرویمان پیدا کنیم و مسئله کیفیت به یکی از دغدغه های ما تبدیل می شود باعث مهاجرت برخی های می‌شود. خسرو تاج گفت: ما اگر در بخش اشتغال می‌خواهیم کاری کنیم باید به مسئله کیفیت هم توجه داشته باشیم. وی اظهار کرد: توسعه خدمات به زائران و مسافران در مشهد با توجه به کیفیت می تواند یکی از بهترین کار ها باشد. خسرو تاج همچنین با انتقاد از عدم وجود آئین نامه در بخش خدمت رسانی به مردم گفت: ما تا چه حد دستور العمل خدمت رسانی به مردم داریم و آیا خدماتی که به مردم داده می‌شود برای آن آئین نامه ای هم وجود دارد.


۱۳۹۳/۴/۹ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن