تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814589589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

٦٥ درصد خوزستانی ها قبوض گاز بهای خود را غیرحضوری پرداخت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

٦٥ درصد خوزستانی ها قبوض گاز بهای خود را غیرحضوری پرداخت می کنند اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: ٦٥ درصد از شهروندان استان بهای گاز مصرفی خود را غیرحضوری پرداخت می کنند.


به گزارش دوشنبه خبرنگار ایرنا نقل از روابط عمومی شرکت گاز خوزستان، سید ناصر حسینی نژاد افزود: قبوض الکترونیکی گازبها برای ٧٦١ هزار و ٦٦٦ مشترک گاز طبیعی در استان صادر می شود.
وی اظهار کرد: پرداخت الکترونیکی قبوض باعث آسان سازی جمع آوری و روزآمد شدن اطلاعات شده و ضریب دقت را بسیار بالا می برد و از طرفی علاوه بر صرفه جویی در وقت، کاهش تردد را به همراه دارد.
حسینی نژاد گفت: پرداخت از طریق سنتی در شرکت گاز استان خوزستان در سال گذشته ٣٤ درصد کاهش یافت که بیش از هشت میلیارد و ٧٣٤ میلیون ریال صرفه جویی را به همراه داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان توضیح داد: مشترکان گاز در استان می توانند با ارسال شماره اشتراک گاز خود به سامانه پیام کوتاه ٣٠٠٠٤٩١١ بلافاصله اطلاعات قبض گاز ملک را دریافت و نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه های الکترونیکی اقدام کنند.
وی افزود: هم اکنون ٩٣٧ هزار و ٩٦٧ خانوار در استان خوزستان از گاز طبیعی استفاده می کنند که می توانند از این خدمات الکترونیکی بهره مند شوند.
حسینی نژاد اظهار کرد: به همت کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شرکت تمهیداتی دیده شده که این سامانه اطلاعات مشترکان را از شماره تلفن همراهی که شماره اشتراک گاز ارسال شده ثبت و پس از آن به همان شماره تلفن همراه قبض الکترونیکی ارسال شود.
وی گفت: این سامانه، مبلغ صورت حساب را اعلام می کند که توسط سامانه های الکترونیکی، سایت و تلفن بانک ها قابل پرداخت است. ک/1
7162/641

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن