تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819246240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از اراضی مستعد منابع طبیعی برای فعالیت های کشاورزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

به منظور اشتغال روستاییان در مازندران انجام شد استفاده از اراضی مستعد منابع طبیعی برای فعالیت های کشاورزی ساری-ایرنا- استاندار مازندران گفت: به منظور ایجاد اشتغال روستاییان تفاهم نامه استفاده از اراضی مستعد منابع طبیعی استان با سازمان جنگل ها و آبخیزداری کشور انجام شد.


ˈ ربیع فلاح ˈ یکشنبه شب در جلسه کمیته تخصصی اشتغال مازندران افزود: حدود 400هزار هکتار اراضی مستعد برای انجام فعالیت های کشاورزی به ویژه زراعت چوب و باغی در عرصه های منابع طبیعی استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه استعداد های محلی برای انجام فعالیت های کشاورزی در عرصه های منابع طبیعی و احساس مسوولیت در حفظ و حراست از عرصه های ملی نیز وجود دارد، ادامه داد: واگذاری حدود 200هزار هکتار عرصه های شیب دار به کشاورزان محلی موفق بوده است.
حدود 648 هزار هکتار جنگل و 908 هزار هکتار مرتع از گلوگاه در شرق تا علمده در غرب زیر پوشش حوزه استحفاظی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری قرار دارد.
استان مازندران دارای دو اداره کل منابع طبیعی در ساری و نوشهر است.
استاندار مازندران بر لزوم رعایت الزامات دستگاه های اجرایی در مقوله خوداشتغالی و مشاغل خانگی تاکید کرد و بیان داشت: عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حوزه مشاغل خانگی و خود اشتغالی عملکرد مطلوبی دارد.
وی از آماده بودن زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان مازندران خبر داد .
ˈ باب الله نوری ˈ دبیر شورای هماهنگی بانک های مازندران با بیان اینکه بانک های استان در راستای رویکرد حمایت از اشتغال پایدار و اتمام پروژه های نیمه تمام دولت همکاری لازم را دارد، گفت: به رغم تمامی مشکلات در حوزه مطالبات بانک ها ،امسال به یک هزارو 522نفر دو هزارو 65میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه پارسال 320میلیارد ریال تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی از سوی بانک های استان پرداخت شده است، ادامه داد: پارسال 160میلیارد ریال شرایط استمهال انجام شد.
نوری از صندوق توسعه ملی به عنوان یک فرصت مناسب برای حمایت از طرح های اشتغالزایی یاد کرد و بیان داشت: در پرداخت تسهیلات در قالب سرمایه درگردش نیز مشکلی وجود ندارد.
نوری گفت: سرمایه گذاران در حوزه صنعت گردشگری باگرفتن تسهیلات با 16درصد سود بانکی می توانند از این فرصت استفاده کنند.ک/2
2585/608

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن