تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812816083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزیره کیش محلی ناامن برای قانون شکنان و متخلفان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جزیره کیش محلی ناامن برای قانون شکنان و متخلفان است کیش – ایرنا - رییس دادگستری کیش گفت : هر کسی بخواهد برای ناامنی برای شهروندان به هر جرمی وارد جزیره کیش بشود ،دستگاه قضا و امنیتی ، نا امنی را برای او ایجاد خواهد کرد .


محمد شنبه زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، به مجازات های سنگین درخصوص مجرمان و توزیع کنندگان مواد مخدر اشاره کرد و گفت:دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در بحث مبارزه با مواد مخدر کوچکترین اغماضی با جرائم مواد مخدر و مجازات آن صورت نخواهد داد و جزیره کیش جای امن برای قانون شکنان و متخلفان نیست.
وی تاکید کرد: اعتیاد یک معضل اجتماعی است و نیروی انتظامی کیش تا کنون زحمات زیادی در مبارزه با این معضل خانمان سوز داشته است که جای قدردانی دارد.
* مواد مخدر یکی از چالشهای اصلی بشریت و انسان است
امام جمعه کیش نیز درحاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مواد مخدر یکی از چالشهای اصلی بشریت و انسان است اظهار داشت : مواد مخدر آسیبهای جدی به خانواده ، تلاش ، کوشش و ظرفیت هر انسانی وارد
می کند و بطور کلی مبتلای به آن را از چرخه و گردانه تلاش و زحمت و مفید بودن برای جامعه خارج می کند.
حجت الاسلام علیدادی ، به مصداق آیه قران ، که اگر شما یک نفر را احیا کنید مثل اینکه همه مردم را احیا کرده اید اشاره کرد و گفت:اگر فردی زحمت بکشد و تلاش کند تا یک نفر کمتر به این چالش و گرفتاری دچار شود ،بازدارندگی آن باعث می شود تا یک نفر را زنده نماید و ثواب و اجر آن بسیار است که در قران نیز به آن اشاره شده است .
علیدادی افزود: در ایران اسلامی بخشهای زیادی برای مبارزه قاطعانه و جدی را در دستور کار خود دارند که یکی از این بخش ها که شبانه روز تلاش می کند نیروی انتظامی است که ما شاهد آن هستیم و در مبارزه با قانون شکنی و در بخش مبارزه با مواد مخدر درخط مقدم قرار دارد و برای احیای انسان و انسانیت شهیدانی را تقدیم جمهوری اسلامی کرده است .
امام جمعه کیش به دستگاه قضای کشور اشاره کرد و افزود ، بخش دیگری از این مبارزه دستگاه قضا ی کشور است که باید ساعت ها زحمت بکشد و پرونده ها ی بسیاری را بازیابی کند تا بتواند حکمی که خدا پسند باشد را صادر کند .
* مردم باور کنند که یکی از زشت ترین اعمال ، گرفتاری به اعتیاد است
قائم مقام شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز در این مراسم گفت: باید کار فرهنگی را به سمت و سوی ببریم تا مردم باور کنند که یکی از زشت ترین اعمال ، گرفتاری به اعتیاد است ودر واقع بدانند چه کسانی به دنبال ترویج اعتیاد و مواد مخدر در جامعه هستند و چه مقاصدی را دنبال می کنند که قطعا می تواند اثربخشتر باشد.
ابراهیم رضوانی کشف 35 کیلو گرم مواد مخدر در کیش را حاصل تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی ویژه کیش و دیگر دستگاه های اجرایی دانست و افزود: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همگی باید دست به دست هم دهیم و با مشارکت و فراخوانی مردم در مبارزه با مواد مخدر بیش از پیش بکوشیم.
مراسم امحاء بیش از34 کیلو انواع مواد مخدربا حضورامام جمعه، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد ، فرمانده نیروی انتظامی ،اعضای شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر، رئیس مرکز توسعه سلامت و جمعی از مسوولان انتظامی و منطقه آزاد کیش در محل ستاد فرماندهی انتظامی ویژه کیش برگزار شد .
1641/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن