تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیزش داعش انقلاب اهل تسنن علیه شیعیان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



فتنه انگیزی شبکه وهابی کلمه:
خیزش داعش انقلاب اهل تسنن علیه شیعیان است خبرگزاری رسا – رسانه وهابی در اقدامی عجیب وحشیگری داعش در عراق را خیزش مردمی علیه شیعه نامید.



 
 
به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا،‌ شبکه های تلویزیونی وهابی پس از آغاز یورش وحشیانه گروهک تروریستی داعش به شهرهای عراق و کشتار مظلومانه مردم این کشور، در سطح وسیعی به حمایت از این حرکات تروریستی پرداخته و وحشیگری داعش را به جنگ شیعه و سنی تفسیر می کنند.
 
عبدالقادر ترشابی کارشناس شبکه تلویزیونی وهابی کلمه در برنامه دیدگاه که روز گذشته از این شبکه پخش شد با چشم پوشی از جنایات داعش علیه مردم عراق گفت: تحولات عراق یک خیزش عمومی مردمی اهل سنت در برابر ظلم و ستم و جنایات دولت نوری مالکی است که در پاسخ تبعیض 10 سال گذشته دولت شیعی علیه اهل تسنن به راه افتاده است.
 
وی همچنین بدون اشاره به جنایات داعش علیه اهل سنت عراق ادامه داد: زندان ها و شکنجه های اهل تسنن باعث شده که آنها بعد از اینکه از فرآیند سیاسی انتخابات در عراق ناامید شدند دست به خیزش و انقلاب بزنند. اهل سنت در پاسخ به مخالفانشان که برای نابودی انها دست به اسلحه برده بودند مسلح شدند و تا آخر نیز جنگ را ادامه خواهند داد.
 
این کارشناس وهابی در ادامه با توهین به علمای شیعه و سنی که فتوای جهاد در مقابل داعش صادر کرده اند گفت: این فتواها اعلام جنگ فرقه ای علیه اهل تسنن در عراق است.
 
گفتنی است رسانه های وهابی مانند کلمه و وصال حق در این روزها تمام تلاش خود را برای تحریک اهل سنت و گرم کردن آتش اختلاف شیعه و سنی در عراق به کار بسته اند و وحشیگری های گروهک تروریستی داعش را جنگ فرقه ای و انقلاب مردمی مطرح می کنند.
 
این در حالیست که بسیاری از علمای اهل تسنن عراق با اعلام فتوای جهاد برای مبارزه با گروهک داعش به مخالفت با آنها پرداخته و در پی آن جمع کثیری از سنی های این کشور برای حضور در جنگ با این گروهک تروریستی به ارتش عراق و گروه های مقاومت پیوسته اند./902/ت302/ک




۱۳۹۳/۴/۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن