تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820543395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کم‌ لطفی رسانه‌های بیگانه به «مهدی خزعلی»!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



کم‌ لطفی رسانه‌های بیگانه به «مهدی خزعلی»!
مهدی خزعلی، متهم امنیتی، مدت 8 روز را در اعتصاب غذا بسر می برد. این حرکت وی، با انتقاد از سوی رسانه های فارسی زبان بیگانه واجه گردید. بر همین اساس محمدصالح خزعلی لب به گلایه از رسانه های معاند نظام گشود و از عدم حمایت آنان(!) از پدرش انتقاد کرد.



به این مطلب امتیاز دهید


به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، وب سایت رادیو زمانه نوشت: «مهدی خزعلی در نخستین ساعت‌های روز هشتم تیرماه، در اثر عوارض اعتصاب غذا به اورژانس بیمارستان مصطفی خمینی در تهران منتقل شد.»
بر اساس این گزارش، "محمدصالح خزعلی" فرزند وی، در صفحه فیس‌بوک خود درباره دیدار با پدرش در بیمارستان نوشته است: «امروز خبر دادند که بابا را به اورژانس بیمارستان امام خمینی آورده‌اند. سریع به بیمارستان رفتیم، وارد که شدیم با پدری تکیده مواجه شدیم که در مدت هشت روز ١٨ کیلو کاهش وزن داشت.»
بر اساس اعلام محمدصالح خزعلی، وی حاضر به همکاری با پرستاران بیمارستان نشده است و مانع از تزریق سرم شده است.  
محمدصالح خزعلی ضمن اشاره به اینکه در رسانه‌های داخل کشور اخبار مربوط به پدرم سانسور می‌شود، از نحوه انعکاس اخبار مربوط به پدر خود در سایر رسانه‌های فارسی‌زبان گله کرده و گفته است: «وب‌سایت‌ها و شبکه‌های خبری فارسی‌زبان در این زمینه "کم لطفی" می‌کنند.»
وی در این باره نوشته است: «کم لطفی رسانه‌های خارج را نمی‌دانم برای چیست؟ من یک حرف دارم؛ دوستانی که اعتصاب ایشان را زیر سوال می‌بردید، زحمت بکشید و یک سر به اورژانس بیمارستان امام بزنید تا با چشم خود معنای اعتصاب را درک کنید.»   شایان ذکر است، مهدی خزعلی که چندی پیش بر اساس اتهامات امنیتی با حکم دادستان اصفهان بازداشت شده بود، مدت 8 روز را در اعتصاب غذا بسر می برد. این حرکت وی، با انتقاد گسترده از سوی رسانه های فارسی زبان بیگانه واجه گردید.
بر همین اساس محمدصالح خزعلی لب به گلایه از رسانه های بیگانه و معاند نظام گشود و از عدم حمایت آنان(!) از پدرش انتقاد کرده است.
   
خزعلی
   




۰۸/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن