تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان دووميداني‌كار قم به 4 مدال مسابقات بسیج كشور دست يافتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم واقفي در گفتگو با مهر:
بانوان دووميداني‌كار قم به 4 مدال مسابقات بسیج كشور دست يافتند
قم - خبرگزاري مهر: نايب رئيس هيئت دووميداني‌ استان قم از موفقيت بانوان دووميداني‌كار قم در كسب چهار مدال رنگارنگ از پيكارهاي قهرماني بانوان بسيج كشور خبر داد.



راحله‌سادات واقفي در گفتگو با خبرنگار مهر،‌ تصريح كرد: بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته از سوي مسئولين برگزاري مسابقات دو و ميداني بسیج بانوان کشور، اين رقابت‌ها به ميزباني بسيج استان زنجان به انجام رسيد و با درخشش بانوان دو و ميداني‌كار قم همراه بود. وي ادامه داد: تیم دو و ميداني بانوان بسيجي قم در مسابقات دوومیدانی قهرمانی بسیج خواهران کشور خوش درخشید و توانست در 4 رشته اين دوره از رقابت‌ها به چهار مدال دست يابد و در رده بندي تيمي نيز بين تيم‌هاي موفق شركت كننده در اين مسابقات قرار بگيرد. نايب رئيس هيئت دو و ميداني استان قم عنوان داشت: این مسابقات در سالن چند منظوره ورزشی امام علی (ع) سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد و به مدت دو روز ادامه یافت و خوشبختانه تيم اعزامي بانوان بسيج قم توانست عملكرد بسيار خوبي داشته باشد. وي تصریح کرد: در مسابقات دو و ميداني قهرمانی بسیج بانوان کشور حدود 128 ورزشکار از 27 استان برای کسب مقام قهرمانی در 11 ماده ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند و مدال‌‌هاي تيم اعزامي بانوان قم در رشته‌هاي پرتاب وزنه‌، 60 متر آزاد، 60 متر با مانع و 4 در 400 متر امدادي به دست آمد. وي خاطرنشان کرد: هر تیم اعزامی از استان‌های کشور متشکل از 8 ورزشکار منتخب در مواد و رشته‌هاي مختلف به همراه یک مربی بود و حدود 20 داور که 15 نفر آنها از سوی فدراسیون دو و ميداني اعزام شده بودند قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند. وی یادآور شد: كيميا فخاريه، فاطمه فيضي، فائزه فيضي، عاطفه احمدي و زهره شهبازي به نمايندگي از تيم بانوان دو و ميداني بسيج استان قم در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند و در نهايت توانستند سه نشان نقره و يك برنز اين رقابت‌ها را به خود اختصاص بدهند. مدال‌هاي كسب شده توسط بانوان دو و ميداني‌كار قم از مسابقات بسيج كشور به ميزباني بسيج زنجان: مدال نقره رشته پرتاب وزنه: كيميا فخاريه در نقره مدال نقره رشته 60 متر مانع: فاطمه فيضي در نقره مدال برنز رشته 60 متر آزاد: فاطمه فيضي در برنز مدال نقره رشته 4 در 400 متر امدادي: تيم 4 نفره (فاطمه فيضي، فائزه فيضي، عاطفه احمدي و زهره شهبازي)
 


۱۳۹۳/۴/۸ - ۱۵:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن