تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805208502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يکي از طرح هاي فرهنگي مصوبه سفر رهبري همچنان بدون بودجه مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۳۲ب.ظ)
معاون اداري مالي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم: يکي از طرح هاي فرهنگي مصوبه سفر رهبري همچنان بدون بودجه مانده است معاون اداري مالي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با بيان اينکه تالار مرکزي شهر قم تا پيش از پايان سال جاري به بهره برداري مي رسد، گفت: مجتمع فرهنگي هنري پرديسان، يکي از طرح هاي فرهنگي مصوبه سفر رهبري همچنان بدون بودجه مانده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي مسگري با اشاره به اينکه احداث مجتمع فرهنگي هنري پرديسان با تملک 25 هزار متر مربع در سال 90 شروع شده است، گفت: براي اجراي اين طرح، 15 ميليارد تومان در همان سال پيش بيني شده است.
وي با بيان اينکه منطقه پرديسان با توجه به رشد جمعيت نياز به مکان هايي براي برنامه هاي فرهنگي هنري دارد، ادامه داد: 590 ميليون تومان براي ديوار چيني و تملک اخذ شده و مابقي اعتبار باقي مانده است.
طرح ديگري که مسگري به آن اشاره کرد ساخت کتابخانه در خيابان امام خميني(ره) بود، وي تصريح کرد: ديوار چيني اين طرح در سال 92 با اعتباري بالغ بر 150 ميليون تومان انجام شد، در حال حاضر مناقصه اين طرح و جمع بندي هاي نهايي براي اجرا در دست انجام است.
به گفته وي، اين پروژه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبري است، در مرحله ديوارکشي قرار دارد و بزودي شاهد شروع مراحل اجراي ساخت بناي اصلي کتابخانه مرکزي قم خواهيم بود.
معاون اداري مالي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، همچنين عنوان کرد: اميدواريم اين کتابخانه با سه هزار مترمربع زيربنا، پارکينگ، در سه طبقه، سالن اجتماعات و فضايي ويژه نابينايان و ناشنوايان، با يک نقشه و طراحي خوب و با استفاده از تمامي امکانات لازم يک کتابخانه استاندارد در کمترين زمان ممکن به بهره برداري برسد.
مسگري بخش هاي مخزن، دو تالار مطالعه، کتابخانه الکترونيک و خدمات چند رسانه اي، کلاس ها، انبار کتاب، نمايشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگي و همچنين بخش پايان نامه ها را از جمله قسمت هاي ديگر اين کتابخانه اعلام کرد.
وي در خصوص پروژه تالار مرکزي شهر قم گفت: اين پروژه که با پيشرفت بيش از 83 درصدي مواجه است به دليل نبود بودجه متوقف شده بود که در بازديد چند روز گذشته جناب آقاي کارانديش معاون محترم توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از اين تالار، شروع به کار مجدد با سرعت بالا براي تکميل اين پروژه تا پيش از پايان سال جاري مورد تاکيد قرار گرفت.
مسگري در ادامه به نتايج سفر يک روزه معاون توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اشاره کرد و گفت: ساخت و ساز به صورت 24 ساعته در تالار مرکزي شهر قم و تکميل تالار تا دهه کرامت و برگزاري مراسم در اين سالن، اعلام حمايت همه مسئولان ذيربط استان همچون استاندار، شوراي شهر و نمايندگان قم براي اتمام و افتتاح هرچه سريع تر تالار مرکزي و همچنين اختصاص کمک 4 ميليارد ريالي به فعاليت‌هاي فرهنگي هنري استان از محل موضوع ماده 80 قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت مشترکاً با استانداري قم از نتايج اين سفر بود.
معاون اداري مالي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم به ديگر نتايج سفر معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي قم اشاره کرد و ابراز داشت: اختصاص يک ميليارد ريال جهت کمک به رونق فعاليت انجمن‌ها، تأمين نياز اداره کل به خودرو با مساعدت معاونت محترم توسعه مديريت و منابع استانداري قم، پيگيري ارتقاء چارت تشکيلات اداره کل قم از درجه 3 به درجه 1، سعي در ارتقاء ميزان حقوق و مزاياي دريافتي کارمندان فرهنگ و ارشاد اسلامي، سعي در توزيع منابع مالي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به صورت برنامه محور يعني بدون درنظرگرفتن موقعيت و دوري و نزديکي مراکز استاني اعتبارات به طرح ها و برنامه‌هاي فرهنگي و هنري ارائه شده تخصيص داده شود، سعي در ايجاد ارتباط بيشتر بين مسئولين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با علما و مراجع و حوزه علميه قم، توجه به مسائل رفاهي هنرمندان و برطرف کردن مشکلات و مسائل صندوق اعتباري هنرمندان، توجه به ايجاد زيرساخت‌هاي فني در مسير ارتباط ديجيتال بين قم و تهران و تسهيل رويه‌هاي کاري، توجه به موضوع رسانه‌هاي ديجيتال و حمايت از تشکل‌هاي صنفي آن، تزريق بيشتر بودجه فرهنگي به استان‌ها در ماه‌هاي آينده، ارائه طرح توسط انجمن هاي هنري قم براي دريافت اعتبارات، حمايت مادي و مساعدت در برگزاري جشنواره تبليغات استان قم و همچنين اعلام آمادگي جناب آقاي کارانديش براي عقد تفاهم نامه در حوزه هاي فرهنگ شهروندي و فرهنگ عمومي با شهرداري قم، از مسائلي بود که در اين سفر يک روزه مورد تاکيد قرار گرفت.
وي نگاه ويژه معاون توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نسبت به هنرمندان پيشکسوت را مورد توجه قرار داد و گفت: به دستور وي مقرر شد وضعيت هنرمندان پيشکسوت استان که در شرايط بحراني و خاص هستند براي حمايت هاي لازم، به اطلاع ايشان رسانده شود.
مسگري در پايان اظهار اميدواري کرد: با پيگيري مسائل مطرح شده در اين سفر يک روزه و عملياتي شدن آنها، اميد ايجاد شده در بين اصحاب فرهنگ وهنر استان قم، زمينه ساز اعتلاي بيش از پيش فرهنگ و هنر اسلامي در قم شود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن