تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در آبادان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در آبادان آغاز شد آبادان- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.


ˈ یعقوب ایزدپناهˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به منظور جلوگیری از گران فروشی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز و مرغ، تخم مرغ و سایر موادغذایی و لبنی شامل خرما، شیرینی، نان، شیر، پنیر، کره، خامه، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه، سبزیجات و میوه از اولویت های کالایی و خدماتی در زمان اجرای طرح هستند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان هدف از اجرای این طرح را مدیریت روانی جامعه برای اقلام پرمصرف و تامین مناسب مایحتاج عمومی دانست و افزود: پایش روزانه تامین، توزیع و کنترل قیمت کالاها و خدمات مورد هدف و کنترل بازار از دیگر اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان می باشند.
وی اطلاع رسانی به موقع، آموزش بازرسان و مدیران و استفاده از توان تشکل های صنفی را در ارتقای سطح اثربخشی بازرسی ها ضروری خواند و گفت: زمانی که برخی کالاها بدلیل افزایش تقاضا با کمبود و یا افزایش قیمت مواجه می شوند باید نظارت ها برای جلوگیری از سوء استفاده ها دقیق تر و بیشتر شوند.
ایزدپناه از شهروندان آبادانی خواست هرگونه تخلف اقتصادی را با شماره تلفن گویای 124 واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.
مدیر گروه بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز از تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
ˈ جعفر ربیهاوی ˈ افزود: کارشناسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور حفظ سلامت شهروندان در ماه مبارک رمضان اقدامات کنترلی خود را در پایش آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی تشدید و از طریق نمونه برداری میکروبی و سنجش میزان کلر بطور شبانه روزی وضعیت آب را کنترل می کنند.
مدیر گروه بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با شناسایی صنوف حساس و پرخطر مثل واحدهای توزیع آش و حلیم، قنادی، شیرینی پزی، آب میوه و بستنی فروشی، کبابی، کله پزی و اغذیه فروشی ها برنامه عملیاتی مناسب برای کنترل عملکرد از مراحل تولید تا مصرف صورت می گیرد.
وی افزود: این کنترل با حضور کارشناسان بهداشت محیط در ساعات اداری و غیراداری بویژه در هنگام افطار انجام می شود و در این راستا بهداشت فردی افراد، مواد اولیه مثل روغن های مصرفی در تهیه زولبیا و بامیه مورد پایش قرار می گیرند.
ربیهاوی اظهار کرد: نشست های آموزشی برای کارکنان و متصدیان صنوف مرتبط قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به منظور افزایش آگاهی های بهداشتی برگزار شد.ک/3
7102/7103/7279

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن