تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب 2 ميليارد پوند با فروش صکوک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۲۵ب.ظ)
جذب 2 ميليارد پوند با فروش صکوک انگلستان به عنوان نخستين کشور غربي که اوراق قرضه اسلامي يا صکوک منتشر کرده است، موفق شد در فروش اخير خود، بيش از دو ميليارد پوند سفارش بگيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، صکوک جديد لندن به جاي بهره که در قوانين اسلام ممنوع است، بر اساس درآمد اجاره از سه ملک دولتي، سود پرداخت خواهد کرد.
همچنين، اين فروش 200 ميليون پوندي که در آستانه شروع ماه رمضان انجام شد، به شدت در انگلستان، خاورميانه و آسيا مورد استقبال سرمايه گذاران قرار گرفت و سرمايه گذاران 2.3 ميليارد پوند سفارش دادند که 10 برابر بيشتر از مقدار فروخته شده صکوک در اين مزايده است.
بر اساس اين گزارش، جورج آسبورن وزير خزانه داري انگلستان در اين خصوص گفت: لندن اميدوار است جايگاه خود را به عنوان قطب جهاني تامين مالي اسلامي محکم کند و صدور صکوک بخشي از برنامه اقتصادي بلند مدتي است که هدف آن محوريت بخشيدن به انگلستان در سيستم تامين مالي جهاني است.
وي افزود: پيش بيني ما اين است که تقاضا براي صکوک بالا است و اين منجر به قيمتي مي شود که به سود ماليات دهندگان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن