تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820634552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی ساماندهی میدان امام علی (ع) گناوه تسریع شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عملیات اجرایی ساماندهی میدان امام علی (ع) گناوه تسریع شود گناوه-ایرنا- فرماندار گناوه گفت: عملیات اجرایی طرح ساماندهی میدان امام علی (ع) این بندرهرچه زدتر آغاز شود.


به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز شنبه به نقل ازعبدالنبی یوسفی درجلسه بررسی این میدان با حضور مسوولان و کارشناسان شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران افزود: با اجرایی شدن این پرو‍ژه، علاوه بر بهبود مبلمان شهری گناوه، یکی از مهمترین دغدغه ها و خطرهای که شهروندان و هموطنان را در این نقطه تهدید می کند، برطرف خواهد شد.
وی اظهارکرد: با توجه به عبور مهمترین خطوط انتقال نفت کشور از این شهرستان، مردم توقعات زیادی از شرکت نفت دارند و امیدواریم با عزم راسخی که در مسوولان این شرکت وجود دارد، اهداف پیش بینی شده هرچه زودتر اجرایی شوند.
وی با بیان این که همه مسوولان و اعضای شوراهای تامین و اداری شهرستان گناوه در تعامل و هماهنگی کامل برای حل مشکلات مرتبط با خطوط لوله های نفت هستند، گفت: تعیین تکلیف اراضی واقع در حریم خطوط لوله های نفتی یکی از خواسته های بحق مردم است.
وی بر ضرورت حفاظت و تامین امنیت لوله های نفت تاکید کرد و افزود: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم تعیین شده لوله های نفت ممنوع است.
فرماندار گناوه به ضرورت بهسازی جاده پرتردد گناوه ـ گوره به گچساران در استان کهگیلویه وبویراحمد که در مجاورت لوله های انتقال نفت قرار دارد اشاره کرد و گفت: از آن جا که تامین امنیت و حفاظت از جان انسان ها مهمترین اولویت دولت است امیدواریم با همکاری، تعامل و تحقق وعده های مسوولان شرکت نفت این محور بهسازی وترمیم شود.
وی بیان کرد: با انجام بهسازی این محور از روند نگران کننده تصادفات و مرگ و میرها در این نقطه جاده جلوگیری می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تقدیر از عزم جدی و تلاش های مسوولان شهرستان گناوه در راستای حل مشکلات مرتبط با خطوط انتقال نفت گفت: معتقدیم مردمی که اطراف خطوط لوله های نفت زندگی می کنند باید از مواهب آن بهره مند شوند.
باور ساد افزود: شرکت نفت عزم جدی در حل مشکلات موجود و ایمن سازی و زیباسازی محدوده خطوط انتقال نفت دارد.
وی گفت: برای زیباسازی این محدوده و کمک رسانی به پیشرفت روستاهای اطراف برنامه های جدی داریم و امیدواریم با همدلی و همکاری های بوجود آمده به نتایج مورد نظر دست یابیم.
وی با اشاره به برخی از خطرات احتمالی نشت نفت از خطوط انتقال گفت: مسوولان شهرستان گناوه برای حفظ جان شهروندان باید قاطعانه ازهرگونه ساخت و ساز غیرمجاز درحریم 50 متری لوله های نفت جلوگیری کنند.
شهردار بندر گناوه گفت: ما از همه توان و امکانات خود برای تعامل و همکاریبرای بهبود وضعیت محدوده خطوط انتقال نفت و حل مشکلات مردم منطقه استفاده خواهیم کرد.
محمدرضا عرب زاده فزود: شهرداری آمادگی کامل دارد تا با تایید طرح نهایی، نسبت به آغاز عملیات اجرایی میدان امام علی(ع) اقدام کند.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر در جوار تاسیسات نفتی و در مسیر عبور خطوط لوله صادرات بیش از ‎80 درصد نفت خام کشور به جزیره خارک قراردارد. ک/1
637/539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن