تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات اجرایی آسفالت شبانه بولوار زند / ساماندهی تردد خودروها و عابرین پیاده در بلوار زند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار شیراز خبر داد: آغاز عملیات اجرایی آسفالت شبانه بولوار زند / ساماندهی تردد خودروها و عابرین پیاده در بلوار زند خبرگزاری پانا: شهردار شیراز گفت: روکش آسفالت بولوار تاریخی کریمخان زند در شیفت شب آغاز شده است و پس از آن ساماندهی تردد خودروها و عابرین پیاده را در دستور کار خواهیم داشت.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ خرداد ساعت 12:20



به گزارش خبرگزاری پانا،  علیرضا پاک فطرت با اشاره به شرایط ویژه بولوار زند به عنوان یک محور تاریخی، اظهار داشت: بولوار زند با کیفیت مناسبی آسفالت، خط کشی و از لحاظ منظر شهری شرایط ویژه ای را تجربه خواهد کرد.
شهردار شیراز با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری میان پلیس فارس و شهرداری شیراز در راستای ساماندهی ترافیک در محورهای مختلف کلانشهر شیراز به امضای وی و فرمانده انتظامی فارس رسیده است، افزود: نرده هایی که در یک سال گذشته با مصوبه شورای ترافیک استان نصب شده بود جمع آوری و با رنگ آمیزی مجدد به طوری که هم خوانی بهتری با کاربری جدید آن داشته باشد در حاشیه پیاده رو نصب و حرکت عابرین پیاده را ساماندهی و هدفمند می کند.
وی با اشاره به عملیات شبانه آسفالت در محور چند کیلومتری زند از میدان نمازی تا میدان شهدا، اظهار داشت: مسیر خطوط اتوبوس در همان مسیر ویژه، اما بدون نرده، با شکل جدید با خط کشی و نصب گل میخ با همکاری پلیس راهور مدیریت میشود و خودروهای سواری شخصی و تاکسی اجازه تردد در این یک خط را نخواهند داشت.
وی همچنین خاطرنشان کرد: آسفالت محور زند از نوع پلیمری و با آخرین استاندارد روز دنیا انجام می شود.
شهردار شیراز با تأکید بر نظم دهی به رفتارهای ترافیکی رانندگان، افزود: دوربین های نظارت تصویری و مأموران پلیس راهور با قدرت با متخلفان برخورد خواهند کرد.
پاک فطرت، احیاء منظر شهری در بولوار زند را دلیل اصلی برای جمع آوری نرده ها دانست و افزود: بولوار زند به یکی از زیباترین بولوارها بدل می شود.
وی با تأکید بر اینکه رانندگان تاکسی ملزم به توقف در ایستگاه های تعبیه شده برای تاکسی ها در حاشیه ی بولوار خواهند بود، ابراز داشت: ایستگاه های موجود اتوبوس در خط وسط بولوار حفظ میشود و اتوبوس از مسیر قبلی اما بدون نرده در مسیری با خط کشی با رنگ های مختلف و نوشتار بر روی آسفالت تردد می کنند.
شهردار شیراز همچنین با اشاره به گسترش عملیات عمرانی قطار شهری، گفت: در ایستگاه میدان امام‌حسین(ع) که در طلاقی خطوط یک و دو قطار شهری بصورت 2طبقه در زیرِ زمین ساخته خواهد شد، نیازمند انجام عملیات حفاری هستیم كه به همین دلیل با مدیریت پلیس راهور و سازمان ترافیک شهرداری محدودیت‌هایی برای تردد خودروها در یك یا دو مسیر از مسیرهای چندگانه ایجاد می شود.
وی در عین‌حال تصریح كرد: حتی اگر محدودیتی در بعضی مسیرهای میدان امام حسین(ع) ایجاد شود، تنها برای خودروهای سواری شخصی خواهد بود و شامل وسائط حمل و نقل عمومی و امدادی نمی‌شود.
پاک فطرت در پایان با اشاره به تعامل و تفاهم تحکیم شده میان شهرداری و پلیس، از شهروندان سومین حرم اهل بیت(ع) و پایتخت فرهنگی ایرانِ اسلامی خواست با رعایت قوانین در اجرای هرچه بهتر طرح های پیش رو، خادمان خود در نیروی انتظامی و شهرداری را همراهی نمایند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن